مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از تصویب ۷ طرح گردشگری با اعتبار بیش از ۴۵۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امید قادری مدیر کل میراث فرهنگی استان در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری، اظهار داشت: اجرای طرح‌های گردشگری در استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مالی و گردشگری ضروری است که در این زمینه برنامه ریزی مناسبی انجام گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه ادامه داد: اجرای این طرح‌های گردشگری از محل توسعه روستایی و زلزله پرداخت می‌شود که طرح‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان مورد بررسی قرار گرفت و اشتغال قابل توجهی را فراهم خواهد کرد.

قادری بیان داشت: احداث یک هتل آپارتمان، یک مجتمع گردشگری، شرکت حمل و نقل گردشگری، سه واحد بومگردی در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، گیلانغرب، ثلاث باباجانی و جوانرود از جمله طرح‌های مورد مصوب این جلسه بود.

او با اشاره به اینکه کرمانشاه آماده حمایت از بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های گردشگری است، توضیح داد:اجرای این طرح‌ها در کمترین زمان ممکن مهم‌ترین اولویت ما است و به عنوان یکی از محوری‌ترین هدف این مجموعه به دنبال توسعه گردشگری در استان هستیم تا بتوانیم گردشگری را از رکود خارج کنیم.

 مدیر کل کشاورزی، نماینده امور بانک‌ها، و نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان حضور داشتند که مقرر شد، تا پایان ماه طرح‌ها تعیین و تکلیف و نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام شودبا پرداخت این تسهیلات شرکت حمل و نقل گردشگری و هتل آپارتمان و دیگر تسهیلات گردشگری به زیر ساخت‌های این استان اضافه می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای  طرح‌های گردشگری در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.