رئیس هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه گفت: اگر بتوانیم رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ را با تبلیغاتی وسیع در سطحی بین المللی برگزار کنیم، پنج سال بعد دستاورد‌های آن را برای کرمانشاه خواهیم دید.

دستاورد‌های گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ پنج سال بعد دیده می‌شود به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی  اظهارکرد: قطعا برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند نقش خوبی در رشد گردشگری استان داشته باشد، اما به شرط اینکه مدیریت زمان و اختصاص بودجه کافی به آن انجام گیرد.

او از تبریز ۲۰۱۸ و همدان ۲۰۱۸ به عنوان نمونه‌های موفق برگزاری رویداد‌های بین المللی گردشگری یاد کرد و گفت: به فاصله یک سال مانده تا رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ هنوز برنامه ریزی منسجمی انجام نداده‌ایم هرچند به گفته مسئولان استان پروپوزال کرمانشاه ۲۰۲۰ تدوین شده و بصورت کلی در آن عنوان شده تا برگزاری این رویداد بزرگ باید چه اقداماتی داشته باشیم، اما تا همین دو ماه پیش اصلا مشخص نبود که می‌خواستیم چه کنیم.

کرمی بابیان اینکه کرمانشاه برای برگزاری این رویداد از نظر زیرساختی هم مشکلاتی دارد، عنوان کرد: برگزاری چنین رویدادی که سه روز آن در کرمانشاه و یک روز در سنندج خواهد بود، به سالنی بزرگ و مناسب و نیز امکانات زیادی نیاز دارد که متاسفانه فاقد آن هستیمباتوجه به فرصت زمانی کمی که داریم، انتظار می‌رود از همین حالا تبلیغاتمان را در سطح گسترده‌ای و نه در سطح داخل استان، بلکه در سطح ملی شروع کنیم.

رئیس هیات مدیره انجمن راهنمایان گردشگری کرمانشاه اضافه کرد: همدانی‌ها زمانی که می‌خواستند همدان ۲۰۱۸ را برگزار کنند، وب سایتی را برای آن راه اندازی کردند و تبلیغات وسیعی به راه انداختند، بگونه‌ای که این وب سایت، وب سایت برتر کشور در بخش تبلیغات شناخته شد و از سوی دیگر در اتوبان‌ها، مترو‌ها و داخل کلانشهر‌های بزرگ کشور به تبلیغ محیطی پرداختند.

او اضافه کرد: استانی مانند اصفهان هیچگاه به اندازه کرمانشاه ظرفیت و جاذبه گردشگری ندارد، اما می‌بینیم بخش اعظم گردشگران داخلی و خارجی به سمت این استان سرازیر می‌شوند و دلیل اصلی آن هم این است که در آنجا همه زیرساخت‌ها برای پذیرش میهمانان خارجی فراهم شده و گردشگر خارجی هم ترجیح می‌دهد به جایی برود که خدمات مناسب و استانداردی دریافت کند.

کرمی تاکید کرد: هرچند درحال حاضر چند هتل و مراکز اقامتی زیادی در کرمانشاه داریم، اما هیچکدام خدمات استانداردی در حد ستاره‌هایشان ارائه نمی‌دهند، برای همین امیدواریم با برگزاری کرمانشاه ۲۰۲۰ سرمایه گذارانی در این بخش داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری  رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.