مدیرامور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت : در جشنواره فرهنگی و هنری اقوام ایرانی، صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف در ۸۰غرفه از تولید به مصرف عرضه می‌شود .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بنفشه امامی نیا مدیرامور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت : در جشنواره فرهنگی و هنری اقوام ایرانی، صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف در ۸۰غرفه از تولید به مصرف عرضه می‌شود و شرکت‌کنندگان، بخش‌هایی از فرهنگ‌ها و سنت‌های دیار خود را به صورت چهره به چهره به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

او گفت : این جشنواره سوم تا هشتم آذر در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد برگزار می‌شود که طی آن اقوام ترکمن، سیستان و بلوچستان، آذربایجان، خراسان، بوشهر، گیلان، لرستان و سایر اقوام کشور حضور خواهند یافت.

او افزود: این اقوام با عرضه سوغات و صنایع دستی از جمله جاجیم، گلیم، گبه، خاتم کاری و قلم زنی، سفال، شیرینی‌ها و هدایای محلی پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

امامی نیا گفت: در حاشیه این نمایشگاه، گروه‌های موسیقی سنتی کشور با اجرای برنامه‌های زنده و شاد فضای بانشاطی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از اتحاد بیشتر بین اقوام ایرانی به عنوان یکی از اهداف برگزاری جشنواره یاد کرد و افزود: پررنگ کردن صفاتی از جمله جوانمردی، وطن دوستی، نمایش سبک زندگی ایرانی و ... از جمله دیگر اهداف برگزاری است .

 

 

انتهای پیام/د

عرضه صنایع دستی و سوغات استان‌های مختلف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.