افزایش ۲۵ درصدی مصرف سی ان جی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بعد از اجرای طرح مدیریت سوخت در ۲۴ آبان، میزان مصرف سی ان جی در این استان ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:در این مدت مصرف سی ان جی در کردستان حدود ۲۵ درصد افزایش یافته و استقبال رانندگان وسایل نقلیه دوگانه سوز از این سوخت بیشتر شده است.

او با اشاره به ظرفیت توزیع روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سی ان جی در ۵۲باب جایگاه استان افزود:پیش از اجرای طرح مدیریت سوخت، روزانه ۴۳۰ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف می‌شد که اکنون تا ۶۰۰ هزار مترمکعب در روز مصرف می‌شود.

گیتی منش سپس به رمزگشایی ۱۷ هزار عدد کارت سوخت در استان بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت نیز اشاره کرد و افزود:اگر شهروندان هنگام قرار دادن کارت سوخت در جایگاه‌ها با پیام‌هایی همچون «کد۲۵»، «کارت را به صورت صحیح وارد کنید» و یا با پیام «کارت در لیست سیاه قرار دارد» مواجه شوند نشاندهنده مسدود شدن کارت سوخت است که باید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به صدور کارت المثنی کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: عده‌ای از مردم تصور می‌کنند در زمینه فروش بنزین در جایگاه‌ها کم‌فروشی می‌شود در حالیکه این مهم صحت ندارد و ماهانه تمامی نازل‌های عرضه فرآورده توسط کارشناسان واحد خدمات مهندسی این شرکت و کارشناسان اداره استاندار استان بررسی و همچنین برچسب اداره استاندارد برروی تلمبه‌های عرضه سوخت نصب می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون بهمنی
۲۳:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
باسلام وعرض ادب

ببخشید میخواستم یک سی ان جی روی ماشینم نصب کنم
ببخشید باید کجا بیام نصب کنم کجای کردستان

م