امام جمعه زنجان گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای سرنوشت‌ساز است.

حضور مردم پای صندوق‌های رای سرنوشت‌ساز استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به ویژگی‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی را مهمترین ویژگی حکومت جمهوری اسلامی در کشورمان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم در نظام اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند افزود: در تمام صحنه‌های حساس کشورمان مردم و وحدت کلمه رمز پیروزی کشورمان بوده  است.

امام جمعه زنجان به توطئه‌های دشمنان داخلی وخارجی اشاره کرد وگفت: حضور به موقع مردم در صحنه ونقش آفرینی با بصیرت ملت همواره تمام نفشه‌های شوم دشمنان را در ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی نا کام گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با یادآوری تلاش‌های دشمنان در چند سال اخیر برای قرار دادن مردم دربرابر هم واختلاف افکنی در جامعه ایران افزود: در اتفاقات آبان ماه دشمنان تلاش کردند با بزرگ نمایی مشکلات مردم و نسبت دادن اغتشاشات به مردم، ملت را از نظام اسلامی مایوس کنند که با حضور به موقع وآگاهانه مردم ونقش آفرینی همیشگی در صحنه‌های حساس انقلاب، تمام اقدامات خرابکارانه اشرار محکوم واز آن‌ها اعلام انزجار کردند.

خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود نام نویسی برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی را یاد آور شد وگفت: روح خدمت گذاری برای نظام مقدس اسلامی در بین مردم همچنان موج می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه هر انتخابی در کشورمان با رای مردم است افزود: این بار هم مردم با بصیر ایران اسلامی با حضور شکوهمند خود در انتخابات نشان خواهند داد که دشمنان همواره شکست خورده اند واین ملت ایران هستند که سرنوشت خودرا با حضور آگاهانه تعیین می‌کنند.

او مشکلات اقتصادی مردم را هم یاد آور شد واز بازاریان واصناف خواست در همکاری با مردم ورعایت انصاف نهایت تلاش را داشته باشند

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه نظارت‌ها باید بیش از این باشد از مردم خواست در معرفی محتکران وافراد سود جو به نهاد‌های نظارتی با بازرسان همکاری کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.