معاون اوقافی حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از رفع اختلاف یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این سازمان با سازمان جنگل‌ها در سطح ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،معاون اوقافی حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این سازمان با سازمان جنگل‌ها در سطح ملی رفع اختلاف شد.

حجت الاسلام والمسلمین امرالله حسنی نیا در حاشیه نشست کشوری دو سازمان در بندرعباس افزود: خیلی از این اراضی به تصرف افراد در آمده بود، تطبق توافق نامه حاصله، مواردی که مربوط به استان فارس و استان هرمزگان در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت و پلاک‌هایی که اختلاف ثبتی و حقوقی داشتیم به کارشناسی طرفین رسید.

او گفت:این نشست با هدف برسی اراضی با قدمتی در سطح کشور بود که مورد اختلاف بین دو سازمان واقع شده بود و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اختلاف اراضی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

معاون اوقافی حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هدف از برگزاری این نشست تثبیت مالکیت اراضی ملی و تثبیت مالکیت موقوفات با رویکرد حل و فصل مشکلات مردم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین امرالله حسنی نیا افزود: دو پلاک از استان هرمزگان در شهرستان رودان مورد اختلاف بود که مطرح و تصمیم گیری نهایی در این رابطه انجام شد.

او همچنین از رفع اختلاف موقوفات استان فارس در این نشست خبر داد و گفت: اندک اختلافات به نقشه‌های سطحی باز می‌شود که حدی به حدی بوده است مورد تصمیم گیری قرار گرفت و حل و فصل شد.

نشست کشوری دو سازمان به میزبانی بندرعباس معاونین حقوقی و اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با معاونین سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.