همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری از سه عنوان استاندارد آموزشی تدوین شده توسط اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان گفت: استاندارد‌های آموزشی منشی امور پزشکی، متصدی بارگیری در سامانه‌های هوشمند حمل بار و تولید و پرورش مولد و لارم میل‌ورم امروز رونمایی شد.

اوافزود: استاندارد‌های آموزشی منشی امور پزشکی در راستای توسعه کسب و کار‌های نوین و توسعه اشتغال‌زایی در حوزه سلامت استاندارد در هشت سرفصل و به مدت ۱۲۰ ساعت بر پایه اصول طراحی شغل تحلیل و تهیه شده است.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان بیان کرد: استاندارد متصدی بارگیری در سامانه‌های هوشمند بار نیز با همکاری گروه شتاب دهنده سن تک برای نخستین بار در کشور در ۶ سرفصل و به مدت ۱۲۴ ساعت بر پایه اصول طراحی شغل تحلیل و تهیه شده است.

احمدی افزود: این استاندارد آموزش شغل اولین استانداردی بوده که در همکاری با واحد‌های فعال در حوزه توسعه کسب و کار پایدار اشتغال استان (تکاپو) تدوین شده و از زیر مجموعه گروه آموزشی برنامه ریزی درسی حمل و نقل زمینی است.

اوگفت: استاندارد آموزشی تولید و پرورش مولد و لارو میل‌ورم یکی از شایستگی‌هی گروه امور دام و ماکیان است.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان تاکید کرد: این استاندارد هشت سرفصلی بر پایه ۱۲۰ ساعت آموزش زیر مجموعه گروه آموزشی مرغداری‌ها و ماهی داران در ارتباط است.

احمدی یادآور شد: این اداره کل در راستای توجه به نیاز بازار کار فعلی و آتی استان از طریق نیاز سنجی‌های انجام شده اقدام به تدوین استاندارد‌های شایستگی شغل می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.