معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور در سفر اراک گفت: تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شود.

تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور در اولین جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان مرکزی در اراک گفت: تلاش کنیم تا قوانین موجود به درستی اجرا شود.

ایزدی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، بدهی بیمه ازو مشکلات عدیده جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد گفت: بعضی از قوانین دست و پاگیر است، برخی قوانین اجرا نمی‌شود و بعضی جا‌ها هم خلاء قانونی داریم.

او اضافه کرد:، اما باید تلاش کنیم تا همین قوانین موجود به درستی اجرا شود و احقاق حق شود که قطع به یقین هم رضایت خدا را و هم رضایت ایثارگران را در پی خواهد داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور تصریح کرد: نظرات ایثارگران را که امروز در جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان مطرح شد را در ستاد هم پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با عنایت ویژه دولت مشکلات به حداقل برسد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این نشست با گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر، کار برای ایثارگران رزمندگان جانبازان و خانواده‌های شهدا را لذت بخش توصیف کرده و یک کاری عبادی دانست.

آقازاده از مدیران و مسئولان بنیاد شهید استان مرکزی خواست تا مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانند و در رفع نیاز‌های منطقی انان تلاش کنند.

تجلیل از اعضای کنگره ۶۲۰۰ نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

اولین جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان با حضور مسئولان استانی و کشوری جلسه شورای هماهنگی ایثارگران استان صبح امروز با حضور آقای آقازاده استاندار مرکزی دکتر ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید جمعی از مسئولان و نمایندگان ایثارگران در ادارات تشکیل شد ودر پایان هم از برخی اعضای کنگره ۶۲۰۰ شهید استان که در مهر ماه در اراک برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.