به مناسبت هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان‌های استان مرکزی به دیدار خانواده شهدا رفتند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی جمعی از مسئولین شهرستان‌های استان مرکزی به دیدار خانواده شهدا رفتند و از آن‌ها برای شرکت در اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دعوت کردند.

سرکشی مسئولان شهرستان‌های استان مرکزی از خانواده شهدا

سرکشی به ۲ خانواده شهید در محلات

جمعی از مسئولان شهرستان محلات از دو خانواده شهید سید علی اکبر بیدگلی و شهید مهدی انصاری دیدارو از این خانواده‌ها و استقامتشان تجلیل کردند.

سرکشی به ۴ خانواده شهید در کمیجان

جمعی از مسئولین شهرستان کمیجان با حضور در روستای اسفندان با خانواده معظم شهیدان طیب جمالو، اسلامعلی داودی یحیی اسفندانی و اروجعلی رحیمی دیدار کردند و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا را مایه عزت و افتخار و سربلندی کشور دانستند و گفتند این شهدا بودند که راه حق را پیش رو خود قرار دادند و برای عزت و آزادی کشور و پیروزی اسلام جانفشانی کردند.

سرکشی به ۴ خانواده شهید در زرندیه

مسئولین شهرستان زرندیه هم با خانواده شهیدان حسین انوری، مسعود اخوان، حسینعلی پاکنیت و رحیم اخوان در شهر مامونیه دیدار و از خانواده‌های این شهیدان تجلیل کردند.

ابوالفضل انصاریان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرندیه در این دیدار‌ها گفت: خانواده‌های معظم شهدا پشتیبان و باعث تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه فعلی ما مرهون جانفشانی شهدای عزیز و بزرگوار این نظام هستند و ما همگی در مقابل خون این شهیدان مسئول هستیم و راهشان را باید با جدیت ادامه خواهیم داد.

سرکشی به ۲ خانواده شهید در اشتیان

حجت السلام نیشابوری امام جمعه موقت شهرستان آشتیان به همراه جهانمیرزایی فرماندار آشتیان و یکی از فرمانده هان سپاه روح الله استان مرکزی و رضایی فرمانده مقاومت ناحیه آشتیان با خانوداه‌های شهیدان سید کمال حسینی و علی حسینی دیدار و از صبران‌ها تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.