مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده‌های ۴ شهید در روستای صدر آباد زرندیه دیدار کردند.

دیدار مسئولان با خانواده‌های ۴ شهید روستای صدر آباد زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   مسئولان استانی و شهرستانی بنیاد شهید به همراه فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان زرندیه در روستای صدر آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه با خانواده‌های شهیدان «حسینعلی سهیلی»، «محمد جهانگیری»، «حسین علیشاهی» و «علی فرجی» دیدار کردند.

مسئولان بعد از دیدار با خانوداه‌های شهدای روستای صدر آباد در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان دیدار چهره به چهره داشتند و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: وامنیت و اسایش و اقتداری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون شهدا و ایثار گران است و پایندی جامعه نسبت به احترام به خانواد‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

او با بیان اینکه استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت چهل ساله انقلاب اسلامی بوده و خانواده‌های شهدا و جانبازان برکت جامعه اسلامی هستند افزود: هرچه درراه تکریم خانواده‌های معظم شاهد تلاش شود کم و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا کاری ارزشمند است.

انتهای پیام / ج

دیدار مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده‌های ۴ شهید در روستای صدر آباد زرندیه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.