امام جمعه یزد گفت: توطئه دشمن، جنگ عليه باورها و سرمايه هاي اجتماعي مردم کشور ماست.

دشمن با باورهای مردم ایران سرجنگ داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به توطئه هاي ۴۰ ساله دشمنان ضد ملت ايران بر هوشياري هر چه تمام تر مردم در برابر اين توطئه ها تاکيد کرد.

آيت الله ناصري با اشاره به  اينکه دشمنان به ويژه استکبار جهاني آمريکا و انگليسي ها هيچ گاه دلسوز ملت ما نبوده اند گفت: تمامي اين توطئه هاي آنان براي اينست که آنها نمي خواهند ملت بزرگ ايران اسلامي مستقل و عزتمند باشد.
 
خطيب نماز جمعه يزد با اشاره به اينکه تمامي توطئه هاي دشمنان در طول دوران ۴۰ ساله انقلاب به لطف خداوند و هوشياري ملت و دولت خنثي شده است خاطر نشان کرد: امروز نيز اين دشمنان خبيث براي از پا در آوردن مردم با شيوه هاي جديد سعي مي کنند با انحراف مردم از مسير اصلي انقلاب توطئه هاي خود را عملي کنند که بايد مردم به ويژه جوانان هوشيار باشند.
 
آيت الله ناصري از توطئه جديد دشمن با عنوان جنگ هاي شناختي خبر داد و گفت: اين توطئه دشمن جنگ عليه باورها و سرمايه هاي اجتماعي مردم ماست و تلاش مي کنند با برنامه هاي تبليغي بر روي ذهن و بينش مردم به ويژه جوانان تاثير بگذارند و نمونه آن در اتفاقات اخير کشور به خوبي مشهود بود.
 
نماينده ولي فقيه در استان از  قداست زدايي، گسترش بي اعتمادي، اعتبار زدايي از تصميمات نظام ، نا مشروع کردن ساختار ها و تصميمات حکومت، رواج نااميدي و ناکارآمد کردن مقاومت مردم به عنوان بخشي از اهداف دشمنان در حرکت شوم جنگ هاي شناختي دشمنان دانست و تاکيد کرد با بصيرت و آگاهي و حرکت به سوي وحدت کلمه و شناخت تمامي ترفندهاي دشمنان استکبار جهاني و اياديش را در رسيدن به اهداف شومش مايوس کنيم.
 
انتهای پیام/ غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.