سخنران یادمان ۶۲ شهید پایگاه حر بافق گفت: جوانان این کشور توانایی ایجاد تحول در کشور را دارند فقط کافیست به آن‌ها بها داده شود.

جوانان توانایی ایجاد تحول در کشور را دارندبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سیدحسین آقامیری در یادمان شهدای پایگاه منتظران شهادت و یادمان ۶۲ شهید پایگاه حر بافق به تشریح رشادت‌ها و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تفاوت جنگ تحمیلی و داعش پرداخت و گفت: داعش یک دشمن اعتقادی بود و جنگ با اعتقادات فاسد، به مراتب سخت‌تر از جنگ دوران دفاع مقدس بود.
او ظهور جریان داعش را تکرار تاریخ دانست و افزود: جریان نظامی دوران دفاع مقدس در همین تاریخ توسط آمریکا در لایه‌ای دیگر با جریان داعش انجام گرفت.

سخنران یادمان ۶۲ شهید پایگاه حر، شرط رسیدن یک جامعه به هدف خویش را جهاد بیان کرد و ادامه داد: جهاد تنها به معنای جنگ نیست، بلکه  به معنای تلاش حداکثری در عرصه اقتصادی، سیاسی و یا فرهنگی معنا می‌شود.

او بر لزوم توجه به قشر جوان جامعه تاکید و تصریح کرد: امروز جوانان ما پیشرفته‌ترین پهباد‌ها را می‌سازند و هر موقع به جوانان در تمام زمینه‌ها اعتماد کردیم ضرر نکردیم.

اجرای سرود، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و مداحی در وصف شهیدان از دیگر برنامه‌های این یادواره در مسجد قبای بافق بود.

انتهای پیام/ غ

ایجاد تحول در کشور با تکیه بر توان جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار