جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: اردو‌های راهیان نور یکی از موثرترین راهکار‌های ترویج فرهنگ صبوری و ولایت مداری بین نسل جوان انقلاب است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ حسین زارع‌کمالی جانشین سپاه الغدیر یزد برگزاری اردو‌های راهیان نور را مروج فرهنگ صبوری و ولایت مداری بین نسل جوان انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه الغدیر استان یزد با توجه به اهمیت اردو‌های راهیان نور در انتقال فرهگ ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برای دهمین بار موضوع اعزام دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

او با اشاره به اعزام ۱۵ هزر نفر از اقشار مختلف به راهیان نور افزود: از مهمترین دستور کار‌های مرکز اردویی سپاه الغدیر در سالجاری اعزام ۳۵۰۰ دانش آموز دختر، سه هزار دانش آموز پسر، ۲۵۰۰ دانشجو و بیش از شش هزار نفر از اقشار مختلف مردم یزد به اردو‌های راهیان نور است.

سرهنگ زارع‌کمالی بر لزوم استفاده از ظرفیت هنری برای ترویج ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به جوانان تاکید کرد و اظهارداشت: اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف باید سعی کنند با تدوین برنامه‌های کارشناسانه در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جوامع داخلی و خارجی نقش آفرینی کنند.

او برگزاری اولین جشنواره استانی ره‌آورد سرزمین نور را یکی از اقدامات سپاه الغدیر در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به وسیله ظرفیت هنری به نسل جوان دانست و تصریح کرد: تولید محتوای صحیح و بازنشر مطلوب از دیگر اولویت‌های اجرایی در این حوزه است.

انتهای پیام/ی

اردو‌های راهیان نور یکی از موثرترین راهکار‌های ترویج فرهنگ صبوری

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار