امام جمعه موقت یزد با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: مشکلات اقتصادی کشور از بی تدبیری بعضی از مسئولان است و این حرف اکثریت مردم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: مقداری از این مشکلات به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ماست، اما مقدار زیادی از مشکلات اقتصادی مربوط به مسائل داخلی و بی تدبیری و بی مدیریتی بعضی از مسئولان است و این حرف اکثریت مردم محسوب می‌شود.

او با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر که به دنبال افزایش قیمت بنزین در بعضی از شهر‌ها رخ داد، گفت: متاسفانه برخی از اعتراض به حق مردم سوء استفاده کردند و با همراهی دشمنان نظام جمهوری اسلامی دست به اغتشاش و شرارت زدند.

حجت الاسلام آیت اللهی با تأکید بر اینکه اعتراض با تعرض به مقدسات همخوانی ندارد، افزود: به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب، مردم به میدان آمدند و با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان آشوبگران زدند.

خطیب نماز جمعه یزد از مردم هوشمند، بصیر و انقلابی ایران به دلیل حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کرد.

او همچنین از قوه قضائیه خواست با آشوبگران و کسانی که بستر آشوب‌ها را فراهم کردند قاطعانه برخورد شود و به اشد مجازات برساند.

حجت الاسلام آیت اللهی خطاب به مسئولان و دولتمردان نظام جمهوری اسلامی، گفت: اکنون نوبت شماست که به مردم خدمت کنید.

خطیب نماز جمعه یزد گفت: مردم گله دارند و از بسیاری از مسائل رنج می‌برند و نسبت به مفاسد اقتصادی، گرانی‌ها و دروغ گفتن‌ها بی زارند و اعتراض دارند.

او با اشاره به حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر از مردم هوشمند، بصیر و انقلابی ایران قدردانی کرد.

حجت الاسلام آیت اللهی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر باعث شد تا حرف و اعتراض مردم باقی بماند، گفت: باید بزرگان مملکت طوری برنامه ریزی کنند که مردم بتوانند پیشنهادات و انتقادات را به گونه‌ای به گوش مسئولین برسانند که زمینه آشوب فراهم نشود.

تشکیل بسیج به عنوان یک نهاد تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.