امام جمعه بافق:

زندگانی پیامبر مکرم اسلام برترین الگوی زندگی است

امام جمعه بافق گفت: سیره حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام، رافت، محبت و مهربانی و دوستی است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تبیین ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی پیامبر مکرم اسلام پرداخت و گفت: زندگانی پیامبر اسلام الگوی جامع و برترین روش زندگی است.

او افزود: سیره رسوال الله و ائمه اطهار علیهم السلام، رافت، محبت و مهربانی و دوستی است.

امام جمعه بافق گفت: دنیای استکبار و دشمنان با اختلاف افکنی بین مسلمانان، گروهک هایی، چون داعش و وهابیون و غیره را در منطقه به وجود آوردند تا به اهداف خائنانه خود برسند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و بیان داشت: مهمترین مساله در این بیانیه موضوع عدالت و مبارزه با فساد است.

اوگفت: فساد در جامعه مانند غده چرکینی است که اگر تداوم داشته باشد مشروعیت نظام را خدشه می‌زند.

امام جمعه بافق با تاکید بر ضرورت رسیدگی به ثروت‌های بادآورده خاطر نشان کرد: جمع کردن ثروت و مال بر اساس شرع و قانون هیچ اشکالی ندارد آنچه فشار را دامن می‌زند ثروت‌های بادآورده است.

حجت الاسلام سلیمانی با تقدیر از عملکرد قوه قضائیه در زمینه برخورد با فساد در جامعه به بیان برخی از اقدامات اساسی در این راستا پرداخت و گفت: مبارزه قوه قضائیه با فساد و بازگرداندن سرمایه به بدنه دولت، اقدامی انقلابی و برای فساد ستیزی است.

اوافزود: قوه قضائیه در این چند ماه اخیر، بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت بازگردانده است و از نظر ارزی هم حدود ۸ میلیون و ۷۸۰۰ یورو، بیش از ۱۲ میلیون دلار و ۲۹۴ میلون درهم را بازگردانده و از تعطیلی بیش از ۵۰۰ کارخانه در کشور جلوگیری کرده است.

امام جمعه بافق بیان داشت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم به قول‌های خود عمل کنند و نباید فریب وعده‌های توخالی دشمن را خورد.

حجت الاسلام سلیمانی هنچنین با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی به لزوم بهره گیری از کتاب و توجه به مطالعه پرداخت و گفت: سبک زندگی را با مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تغییر دهیم تا درگ درستی از زندگی داشته باشیم.

تشکر از حضور مردم در مراسم سفر وزیر اطلاعات به بافق و پیگیری مطالبات مردمی در این سفر، برگزاری رزمایش ۴۰ سال اقتدار و ایستادگی بسیج و تقدیر از بسیجیان برای حضور گسترده در این رزمایش و گرامیداشت سالروز رحلت علامه طباطبائی مفسر بزرگ قرآن و غیره از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نمازجمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار