خودروی گشت پلیس در ایرلند شمالی در ساعات اولیه امروز با مواد منفجره‌ای که احتمالا نارنجک بوده است، هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، یک خودروی گشت پلیس در غرب بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی، به هنگام انجام گشت معمول روزانه مورد اصابت نارنجک قرار گرفتند، اما خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

جاناتان رابرتز، رئیس پلیس بلفاست، در این خصوص گفت: «حادثه در ساعت دو بامداد رخ داد. پس از اصابت یک شیء پرتابی صدای بلند انفجار به گوش رسید و خودروی پلیس به یک مکان امن مسیر خود را تغییر داد. خوشبختانه هیچ ماموری داخل خودرو آسیب ندید و آسیبی هم به خود خودرو نرسید.»

او در ادامه افزود: «بلافاصله عملیات پلیس برای اطمینان از امنیت همه افراد در منطقه آغاز شد و این عملیات همچنان ادامه دارد. بقایای نارنجک احتمالی برای انجام آزمایش کشف و ضبط شده است.»

رابرتز گفت: «جستجو‌های بیشتر انجام خواهد شد تا مطمئن شویم که ابزار‌های دیگری که بتواند امنیت مردم را به خطر بیندازد وجود ندارد. این بی‌شک حادثه با هدف کشتن و یا زخمی کردن نیرو‌های پلیس طراحی شده بود.»

جمعه گذشته، حادثه تروریستی دیگری نیز در لندن روی داد. مهاجم ۲۸ ساله‌ای با چاقو به مردمی که روی پل لندن حضور داشتند حمله کرد و پس از آنکه با ضربات متعدد چاقو یک عابرپیاده را به قتل رساند از سوی پلیس هدف قرار گرفت و کشته شد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار