تصاویر رسمی فاش شده از ردمی K30 از دوربین چهارگانه خبر می‌دهد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی جدید ردمی با نام K30 منتشر شده است که از وجود دوربین چهارگانه در آن خبر می‌دهد.

تصاویر رسمی فاش شده از ردمی K30 از دوربین چهارگانه خبر می‌دهد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وانگ یبو بازیگری است که در پوستر‌های تبلیغاتی گوشی هوشمند ردمی K30 حضور دارد. هنوز معلوم نیست که این اتفاق به صورت تصادفی رخ داده یا برنامه‌ای پشت آن بوده است، اما به تازگی تصاویر این بازیگر همراه با دستگاه جدید ردمی در فضای مجازی فاش شده است. قبل از این اتفاق ما تصاویری از جلوی این دستگاه دیده بودیم که ناچ دوگانه آن را به ما نشان می‌دادند. اما اکنون نوبت به پشت این گوشی رسیده است.

فاش شدن تصویر گوشی ردمی K30

در پشت این دستگاه یک دوربین چهارگانه به صورت عمودی قرار گرفته است. شایعاتی درباره مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از شوتر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این دوربین که به وسیله لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود خبر می‌دهد. همچنین احتمال دارد یک سنسور تشخیص عمق نیز در این تنظیمات قرار گرفته شده باشد. به نظر می‌رسد دایره اطراف این دوربین فانتزی بوده و با سطح اصلی پنل پشتی یکسان باشد.

در ادامه تصویر منتشر شده از این دستگاه را مشاهده می‌کنید:

تصاویر رسمی فاش شده از ردمی K30 از دوربین چهارگانه خبر می‌دهد + تصویر


بیشتر بخوانید: انتشار طرح‌های جدید گوشی تاشو شیائومی با دوربین چهارگانه + تصاویر


برچسب 5G زیر دوربین نشان می‌دهد که این مدل به شبکه‌های نسل بعدی که در سراسر جهان در حال گسترش هستند متصل می‌شود. یک مدل 4G برای کشور‌ها (و کاربرانی) که به اینترنت 5G دسترسی ندارند نیز پیش بینی شده است.

تصاویر رسمی فاش شده از ردمی K30 از دوربین چهارگانه خبر می‌دهد + تصویر

اکنون تصاویر دیگری نیز از این گوشی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند که دوربین دایره‌ای شکل نشان داده شده در پوستر‌های جدید را تکذیب می‌کنند. اگر این مسئله درست باشد می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا این تصویر برای مدل پرو 5G گوشی جدید ردمی است.

اکنون تنها یک هفته تا رونمایی گوشی ردمی K30 باقی مانده است، اما مطمئنا در روز‌های آتی اطلاعات بیشتری از آن به دست ما خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار