هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های محتلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز چهارشنبه با برگزاری تمام دیدار‌ها و به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور آغاز می‌شود. رقابت‌های این هفته از اهمیت خاصی برخوردار است و تیم‌ها پس از ۲ هفته به تعویق افتادن مسابقات، رقابت‌های خود را دوباره از سر خواهند گرفت.

مس سونگون - هایپرشهر شاهین شهر/ ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید پور شریفی تبریز

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم صدرنشین مس سونگون در تبریز میزبان تیم هایپر شهر شاهین شهر خواهد بود. بازی این ۲ تیم از آن حیث مهم است که مسی‌ها برای آن که بتوانند به سلطه صدرنشینی خود در جدول ادامه دهند محکوم به پیروزی در این بازی هستند. مس سونگون در این دیدار فرهاد فخیم ملی پوش خود را به علت اخراج در بازی قبل در اخیتر نخواهد داشت و همچنین قاسم عروجی دیگر بازیکن ملی پوش این تیم هم به علت محرومیت اجازه بازی در این مسابقه را نخواهد داشت، اما سایر بازیکنان این تیم آماده بازی با هایپرشهر خواهند بود. مسی‌ها تا قبل از آغاز رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ با کسب ۳۸ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته اند و یکی از شانس‌های نخست قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند.


بیشتر بخوانید: بی غم: تعویق رقابت‌های لیگ می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند / با تیم ملی تعامل بسیار خوبی داریم


در آن سوی میدان تیم هایپرشهر شاهین شهر قرار دارد که موفق شده در این فصل برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند و در اولین حضورش در رقابت‌های لیگ تا اینجای فصل توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند. تیم هایپرشهر با ۱۷ امتیازی که موفق شده تا قبل از آغاز هفته نوزدهم به دست آورد در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفته و به نوعی می‌توان گفت هدف اصلی این تیم در این فصل حضور در بین ۸ تیم پایانی مرحله پلی آف است و تمام تلاش و هدف کادر فنی این تیم در این حضور در این مرحله است.

گیتی پسند اصفهان - ارژن شیراز/ ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و ارژن شیراز به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی گیتی پسند و در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. تیم گیتی پسند اصفهان که در این فصل از شانس‌های اصلی قهرمانی به شمار می‌روند در برابر ارژن کار آسانی را نخواهند داشت و باید به مصاف تیمی بروند که در نیم فصل دوم تغییرات زیادی در شیوه بازی خود به وجود آورده است. گیتی پسندی‌ها تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به مس سونگون هم چنان در جایگاه دوم قرار دارد و این تیم تلاش می‌کند تا با لغزش مس سونگون بتواند جایگاه این تیم را در صدر جدول رده بندی پس بگیرد.

در آن طرف تیم ارژن شیراز به دلیل تعویق ۲ هفه‌ای بازی‌های لیگ در این هفته‌ها موفق شده تمرینات خوبی را برگزار کند و همچنین این تیم در نیم فصل دوم ۳ بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده است که همین موضوع نشان می‌دهد هدف اصلی تیم ارژن در پایان فصل قرار گرفتن در بین ۸ تیم برتر مرحله پلی آف است. ارژن شیراز تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و پیروزی در برابر گیتی پسند می‌تواند این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برای حضور در پلی آف امیدوار نگه دارد.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: خود کویتی‌ها به ما درخواست حضور در تورنمنت فوتسال مشهد را دادند


ستارگان ورامین - سوهان محمد سیما قم/ ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید گلعباسی ورامین

در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی‌های این هفته مصاف ۲ تیم ستارگان ورامین و سوهان محمد سیما قم می‌تواند به جذابیت رقابت‌های این هفته بیفزاید. این بازی به میزبانی ستارگان و در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار خواهد شد. تیم ستارگان ورامین در این فصل یکی از بهترین تیم‌هایی بوده است که کمتر کسی فکر می‌کرده این تیم بتواند این چنین نتایجی را کسب کند. ستاره‌های ورامین با سرمربی جوان خود یعنی رضا داورزنی موفق شدند تا اینجای فصل نتایج خوبی را کسب کنند. به طوری که این تیم در اکثر رقابت‌هایی که برگزار کرده توانسته است بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذارد. تیم فوتسال ستارگان ورامین تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و پیروزی در برابر سوهان محمد سیما می‌تواند جایگاه این تیم را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

از آن سوی میدان تیم سوهان محمد سیما قم قرار دارد که در این فصل به خاطر نمایش‌های زیبایی که از خود نشان داده موفق شده خود را تا اینجای فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام دهد. سوهان محمد سیما با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی محسن حسن زاده عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و حتی با مشکلات مالی که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند، اما توانسته با تلاش بازیکنان خود تا اینجای فصل بسیار عالی کار کند. این تیم تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و به گفته حسن زاده سرمربی سوهان محمد هدف این تیم در این فصل حضور در جمع ۸ تیم مرحله پلی آف است و تقریباً می‌توان گفت که با جایگاهی که در جدول کسب کرده، حضور این تیم در این مرحله قطعی است.

فرش آرا مشهد - ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی مشهد

در یکی از حساس‌ترین و زیباترین بازی این هفته می‌توان به مصاف ۲ تیم فرش آرا مشهد و ملی حفاری اهواز اشاره کرد. هر ۲ از تیم‌های بسیار خوب این فصل بوده اند. این بازی قرار است به میزبانی فرش آرا در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد. تیم فرش آرا مشهد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود. مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا در این فصل تیم بسیار خوبی را راهی مسابقات کرده است و با عملکرد درخشانی که بازیکنان این تیم از خود به نمایش گذاشته اند موفق شدند در بیشتر دیدار‌های خود به پیروزی دست پیدا کنند. فرش آرا تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شده با کسب ۳۰ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به سوهان محمد سیما قم در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: افضل: عروجی با اجازه پزشک دارو مصرف می‌کرد / به جز فخیم تمامی بازیکنان آماده رقابت با هایپر هستند


در آن طرف میدان تیم خوب و یکدست ملی حفاری اهواز حضور دارد که با نمایش‌های موفقی که از خود نشان داده توانسته در اکثر رقابت‌های سخت و دشوار خود به پیروزی دست پیدا کند. همچنین این تیم در این فصل توانسته مقابل تیم‌های بالانشین جدول نتایج بسیار خوبی را کسب کند و پیش بینی می‌شود که بازی ملی حفاری با فرش آرا هم یک دیدار بسیار سخت و تماشایی از آب در بیاید. تیم ملی حفاری اهواز تا قبل از آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و همچنین یکی از اهداف این تیم در این فصل حضور در جمع ۸ تیم پایانی مرحله پلی آف است و اگر نتایج این تیم به هیمن صورت پا بر جا بماند می‌توان گفت که ملی حفاری اهواز در پایان فصل جزء ۸ تیم پایانی مرحله پلی آف قرار دارد.

برنامه سایر مسابقات هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

سن ایچ ساوه - آذرخش بندرعباس/ ساعت ۱۷:۰۰ سالن فجر ساوه

شهروند ساری - شاهین کرمانشاه/ ساعت ۱۷:۳۰ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

اهورا بهبهان - مقاومت البرز/ ساعت ۱۷:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان


بیشتر بخوانید: برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار