سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: ما جوانان بااستعدادی در فوتبال بانوان داریم که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، نباید تیم ملی را مختص بازیکنان خاصی کنیم.

فرزانه نصر سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفتوگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ترکیب بازیکنان این فصل تیم ما را فوتبالیست‌های جوان و بومی تشکیل داده اند و حتی چهار بازیکن هم از آکادمی ذوب آهن آورده ایم. میانگین رده سنی بازیکنان این فصل ما زیر ۲۳ سال است، اما متاسفانه هیج کدام از آن‌ها به تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا تاجیکستان دعوت نشده اند.

او تصریح کرد: مسابقات کافا فرصت بسیار خوبی است تا فوتبال بانوانمان را بالا بکشیم، ما استعداد‌های جوان و خوبی در کشورمان داریم و نباید تنها یک عده خاصی به اردو تیم ملی دعوت شوند. باید اردو‌های بیشتری برگزار کنیم و این جوانان را به اردو دعوت کنیم.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان


نصر افزود: خوشبختانه کیفیت مسابقات لیگ بسیار بهتر از سال‌های گذشته شده است تاحدی که تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات مشخص نیست، اما یک مقدار بحث نقش رسانه در فوتبال بانوان نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در ادامه گفت: مشکلات مالی همچنان گریبان گیر بسیاری از تیم‌ها است و یکسری باشگاه‌ها با شرایط دشواری بازیکنانشان را به مسابقات اعزام می‌کنند، امیدوارم در آینده شرایط اقتصادی روند بهتری پیدا کند، چون حضور حامیان مالی برای پیشرفت تیم‌ها امری الزامی است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار