مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : خانواده‌های جا مانده از طرح معیشتی شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : خانوار‌هایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند، شماره ملی خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند، البته سیم‌کارت تلفن همراه به‌نام سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی باشد.

او مشکل پیش آمده روز گذشته در سامانه کد دستوری به علت ترافیک کاری در بعضی از اپراتور‌ها اعلام کرد و گفت : ۱۰ روز مهلت برای ثبت کدملی در سامانه پیامکی تعیین شده است.

او افزود: بعد از ثبت درخواست، ۲۴ ساعت بعد از زمان ثبت درخواست یک کدرهگیری برایشان ارسال می‌شود و فرد ۴۸ ساعت بعد از دریافت کدرهگیری باید از پنجم آذرماه وارد سامانه http://hemayat.mcls.jov.ir/ شود و کد رهگیری و کد ملی خود را وارد کند.

عزیزی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۰ روز فرصت دارد تا از طریق سامانه‌های مختلفی که متمرکز است و در اختیار هیچ فردی نیست استحقاق یا عدم استحقاق متقاضیان را اعلام کند.

او از افراد جامانده از طرح معیشتی خواست به هیچ اداره‌ای مراجعه نکنند و افزود: اگر استحقاق خانوار‌ها محرز شود، بسته حمایتی آبان‌ماه و آذر‌ماه یک‌جا به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

این مسؤول گفت: افرادی که یارانه می‌گیرند به شرط آنکه جزو سه دهک بالای درآمدی نباشند، می‌توانند مشمول طرح باشند.

او در خصوص کسانی که جامانده‌اند یارانه قبلی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) هستند و نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند یا جزو محذوفین و یا به نوعی یارانه آن‌ها قطع شده است، گفت: از ابتدای دی‌ماه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه یارانه ۱۰ (www.yaraneh۱۰.ir) فعال می‌کند که می‌توانند این افراد از طریق این سامانه درخواست خود را برای برقراری یارانه پیگیری کنند.

عزیزی افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود اگر مشمول باشند، یارانه و سبد کمک معیشتی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت سبد حمایتی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فتاح رحمانی مکری
۱۸:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب واحترام .چه بسا کسانی هستند خانه ی میلیاردری هم دارند ماشین هم دارند باز شامل شده اند ولی اینجانب به غیر از پراید قراضه هیچی ندارم و خدا شاهد است همیشه مستاجر بوده ام .چرا شامل نشده ام خواهشمندم پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
من بعداز یک هفته ثبت نام کد رهگیری دریافت نکردم
چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
هنوز بعد از 24 ساعت کد رهگیری دریافت نکردم. چکار کنم؟ جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
هنوز بعد از 24 ساعت کد رهگیری دریافت نکردم. چکار کنم؟ جواب بدین