رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر آمادگی ستاد انتخابات استان برای رقم خوردن تعامل خوب با نهاد نظارتی اظهار داشت: ارتباط آنلاین تمامی شعب در استان را پیگیری کرده‌ایم و ۱۵۸۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

استقرار ۱۵۸۰ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه در انتخاباتبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد ابراهیم الهی تبار در نشست استاندار، معاونین و فرمانداران با دبیر و اعضای هیات نظارت شورای نگهبان استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در انتخابات اسفند ماه بسیار اهمیت دارد مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم است چرا که این انتخابات مورد نظر دنیا قرار دارد.

او  با تاکید بر تعامل بسیار خوب و سازنده دولت تدبیر و امید با شورای نگهبان، افزود: با نگاهی که وزیر کشور داشته است، بسیاری از مسائل حل و فصل شده و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده و این دوره از انتخابات نیز چنین خواهد بود.

او با ارائه گزارشی از روند شکل گیری ستاد انتخابات در استان، بیان کرد: تاکنون این ستاد ۵ جلسه داشته و کمیته‌های شش‌گانه نیز کار خود را آغاز کرده و هیات‌های بازرسی استان شکل گرفته‌اند.

الهی تبار با بیان آمادگی شرایط برای الکترونیکی شدن ۲۴ فرآیند انتخابات اضافه کرد: ارتباط آنلاین تمامی شعب در استان را پیگیری کرده‌ایم و ۱۵۸۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار انتخابات امسال، گام دوم انقلاب؛ قانون مداری، انسجام ملی و بی طرفی است تاکید کرد: امیدواریم با رقم خوردن انتخاباتی پر شور، قدرتی مضاعف برای مسئولان در عرصه تلاش و خدمت برای جمهوری اسلامی پدید آید.

الهی تبار همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت:این ایام یاد آور دلاور‌های مردانی است که عزت و افتخار را برای ایران و امت اسلامی به ارمغان آوردند.

انتهای  پیام/ز

 

 

آمادگی شرایط برای الکترونیکی شدن ۲۴ فرآیند انتخابات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.