مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه اندازی اتاق فکر در تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد.

اتاق فکر در تبلیغات اسلامی اردبیل راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌ الاسلام جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی اتاق فکر در تبلیغات اسلامی اردبیل با حضور نخبگان و علما و فعالان فرهنگی و دینی و اجتماعی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی اتاق فکر انتقادات و پیشنهادات مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با هدف‌گذاری مناسب این اتاق فکر راه‌اندازی شود.

او یکی از اولویت‌های اساسی این سازمان را تحقق گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: متاسفانه با تحقق این امر فاصله داریم و باید اقدامات لازم و اساسی را در این حوزه انجام داده و با جریان دوم فرهنگی بتوانیم در تحقق گام دوم انقلاب نیز تاثیرگذار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود:باید برنامه‌های ما خروجی مناسب داشت باشد چرا که برگزاری برنامه بدون خروجی تاثیر ندارد و اثرگذاری این برنامه‌ها حائز اهمیت است.

جعفرزاده بیان کرد: ارتقای عقلانیت دینی استان از رویکرد‌های مهم این مجموعه است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در این حوزه گام برمی‌داریم.

او از جریان‌سازی فرهنگی با استفاده از رهنمود‌های امام جمعه خبر داد و اظهار کرد: این ظرفیت‌ها با استفاده از ظرفیت علما و روحانیون و امام جمعه تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ح

 راه اندازی اتاق فکر در تبلیغات اسلامی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.