استاندار ایلام از تردد ۶۲ درصدی زوار اربعین امسال از مرز مهران خبر داد.

تردد ۶۲ درصدی زوار اربعین از مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم ایلام در هشت سال دفاع‌مقدس در دفاع از کیان کشور، سنگ‌تمام گذاشته‌اند و امروز توفیق این را دارند که میزبان زوار اربعین و خدمات‌رسانی در این حرکت عظیم باشند.

او افزود: در اربعین امسال بیش از ۶۲ درصد زوار از این مرز تردد کردند که نشان از امنیت و میهمان‌نوازی مردم استان و شهر مهران دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام پررنگ و مطلوب بوده است، ادامه داد: مسئولان استان بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان و شهر مهران اهتمام ویژه و جدی دارند.

استاندار ایلام با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در این ایام اقدامات قابل توجهی را در راستای زیرساخت‌های فرهنگی، تبلیغ، اطلاع‌رسانی و اعزام روحانیون در مرز انجام داده است، عنوان کرد: نیاز است دیگر مسئولان و دستگاه‌های ملی در بحث بودجه‌ریزی و امکانات، به مرز مهران توجه ویژه و جدی داشته باشند.

او با اشاره به اینکه استان ایلام در هشت‌سال جنگ تحمیلی از توسعه عقب افتاده است، اظهار کرد: امروز زیرساخت‌های بسیار خوبی در این استان و شهرستان مهران به کار گرفته شده و نیاز است مسئولان ملی در زمینه اعتبارات برای تکمیل این زیرساخت‌ها، توجهی ویژه داشته باشند.

سلیمانی دشتکی ضمن حمایت از طرح‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی در استان و شهرستان مهران، با سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اعلام همکاری کرد.

استاندار ایلام اعلام کرد: علاوه بر بحث اربعین، امروز طرح‌هایی در دیگر بخش‌های فرهنگی نظیر ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد، برج هنر و ... در حال انجام است که نوید آینده‌ای پررونق در بخش فرهنگی برای استان است.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در دیدار با  رئیس سازمان تبلیغات اسلامی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.