رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده خبر داد.

برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در شهرستان مهران گفت: امروز فرصتی شد تا از زحمات و خدمات مردم مهران در ایام اربعین تقدیر شود، این حرکت توسط جمعی از طلاب سازمان تبلیغات با حضور در درب منازل بیش از پنج هزار نفر از مردم شهر مهران با اهدای لوح و هدیه معنوی انجام شد.

او ادامه داد: مردم ایران قدردان مردم مهران هستند و در این جهت، سازمان تبلیغات نیز برای اربعین سال آینده برنامه ویژه ای برای این شهر مرزی خواهد داشت.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه تلاش‌های مردم ایلام و مهران برای خدمات رسانی به زوار امام حسین (ع) جای تقدیر دارد افزود: زیرساخت‌های این استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده باید تکمیل شود.

او مطرح کرد: با توجه به اینکه سال‌های آینده قطعا تردد زوار در این مرز بیشتر خواهد شد، نیاز است توجه ویژه‌ای به این مرز در بخش زیرساخت‌ها و امکانات شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: آینده‌ای روشن و پر رونق در انتظار مرز مهران خواهد بود و سازمان تبلیغات نیز از هیچ تلاش و کمکی برای رونق این مرز در اربعین دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

برنامه های اربعین در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.