مازندران، دارای طبیعتی سر سبز، زیبا و دوست داشتنی است و در این منطقه آبشار‌های متعددی وجود دارد که یکی از زیباترین آنها، آبشار عروس دامن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جنگل‌پیمایی در دل جنگل‌های هیرکانی و کشف آبشاری در دل آن؛ این تجربه را در جنگل‌های اطراف شیرگاه می‌توانید به دست آورید.

سفر به آبشار عروس ایران+ تصویر

احتمالا اسم آبشار ترز و هفت‌آبشار را شنیده‌اید. اما عروس دامن نامی ناآشناست. این آبشار، یکی از آبشار‌های بی‌نظیر و کمتر شناخته شده منطقه لفور است و سفر به آن خاطره‌ای ماندگار در خاطرتان ثبت می‌کند.

برای رسیدن به این آبشار راهی جاده هراز شوید، بعد از آن مسیر بابل را پیش بگیرید، با رسیدن به شیرگاه و منطقه لفور پیاده‌روی شما آغاز می‌شود تا به این آبشار تماشایی برسید.

سفر به آبشار عروس ایران+ تصویر

آبشار عروس دامن مازندران

منطقه شیرگاه استان مازندران دارای پتانسیل‌های فراوانی از لحاظ گردشگری و طبیعت گردی بوده و قطعا مورد توجه مسافران و گردشگران بی شماری قرار دارد.

اگر بخواهیم از خصوصیات محیط آبشار عروس دامن بگوییم، از نظر سکوت منطقه و صدای آبشار محیطی کاملا” مناسب جهت تمرکز و دوری از آلودگی‌های هوایی و صوتی شهری است.

سفر به آبشار عروس ایران+ تصویر

برای رسیدن به آبشار باید از مسیر جنگل گذر کنید و در طول مسیر با عبور از رودخانه و پشت سر گذاشتن آن در نهایت به آبشار عروس دامن خواهید رسید.


بیشتر بخوانید: سفر به روستای هزاره ها در ایام نوروز + تصاویر و فیلم


برای رفتن به این منطقه زیبا، نیاز به تجهیزات خاصی نیست. کافیست فقط از کفش و لباس مناسب استفاده کنید و یک دست لباس و یک جفت کفش اضافی نیز همراه داشته باشید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهد۸
۰۲:۱۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام
این تصویر آبشار عروس در کشور پرو هست . کجای مازندران آبشار این شکلی داره؟