مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی، لحظاتی پیش در بین استقبال مسئولان، وارد فرودگاه کرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که به منظور افتتاح ۱۴ طرح با اعتبار ۱۱میلیارد و۱۰۰میلیون تومان و متراژ کل ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به کرمان سفر کرده است، وارد فرودگاه این شهر شد و مورد استقبال مسئولان ورزشی و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان وارد کرمان شد + تصاویر

حضور در زنگی آباد برای ادای احترام به مقام والای شهید "حاج یونس زنگی آبادی" نخستین برنامه سلطانی فر است که در بدو ورود به کرمان انجام می‌شود.

سپس وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سالن ورزشی فرح آباد از توابع شهرستان کرمان وارد این روستا می‌شود.

افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی، بازگشایی مجموعه ورزشی بشری و ... در سراسر استان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این سفر است که این ۱۳ پروژه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان وارد کرمان شد + تصاویر

با افتتاح این پروژه ها، سرانه فضای ورزشی استان، ۱۲ هزارم متر مربع افزایش می‌یابد، بدین ترتیب، سرانه فضای ورزشی استان کرمان از ۴۵ صدم مترمربع به ۴۶۲ هزارم متر مربع می‌رسد و ۲.۵ درصد رشد پیدا می‌کند.

دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و بازدید از مجموعه‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان است.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار