استاندار کرمان از سفر رئیس جمهور به این استان در صبح دوشنبه ۲۰ آبان و دیدار مردمی وی در همین روز در ورزشگاه تختی رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد جواد فدائی استاندار کرمان  گفت: رئیس جمهور صبح روز دوشنبه بیستم آبانماه وارد استان کرمان می‌شود و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روحانی ساعت ۹صبح دوشنبه در جمع مردم رفسنجان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

فدائی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان دو روزه است و حجت الاسلام و المسلمین روحانی به شهرستان‌های سیرجان، بافت و کرمان سفر می‌کند افزود: با حضور وی ده‌ها پروژه به صورت حضوری و ویدیو کنفرانس به بهره‌ برداری می‌رسد.

استاندار کرمان اعلام کرد: رئیس جمهور در سیرجان از پروژه‌های صنعتی، معدنی بازدید و در شهرستان بافت نیز باحضور حجت الاسلام و المسلمین روحانی طرح فولاد به بهره برداری رسمی می‌رسد.

استاندار کرمان حجم سرمایه گذاری پروژه‌ها را بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال زایی مستقیم طرح‌ها را حدود ۲۵۰۰ نفر اعلام کرد.

به گفته استاندار کرمان وزرای کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیرو، جهاد کشاورزی، صمت و ورزش و جوانان در این سفر رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

او گفت: شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور در کرمان برگزار می‌شود.

فدایی در ارتباط با شاخص‌های مورد توجه در پروژه‌های قابل افتتاح در استان کرمان گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان از جمله پروژه‌های صنعتی و معدنی، آب و فاضلاب، ایجاد اشتغال در استان و گردشگری از جمله مهم‌ترین مواردی است که در پروژه‌ها در نظر قرار گرفته است.

استاندار کرمان اظهار کرد: برگزاری نشست خبری رئیس جمهور نیز در برنامه‌های سفر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ی

دیدار مردمی رییس جمهور در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار