نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیام‌هایی جداگانه درگذشت حاجیه خانم بهجت مغاره‌ای مادر ارجمند شهیدان «قاقازانی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، متن پیام امام جمعه قزوین و نماینده، ولی فقیه در استان برای درگذشت مادر شهیدان قاقازنی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
إنّا للّه و إنّا الیه راجعون
درگذشت مادر شهیدان بزرگوار محمد و علی قاقازانی، حاجیه خانم بهجت مغاره‌ای را به همسر گرامی و بیت معظم شهیدان تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای آن بانوی مکرمه رحمت الهی و همنشینی با صدیقه کبری سلام الله علی‌ها و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
 

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین هم در پیامی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام علی و محمدرضا قاقازانی و جانباز سرافراز احمد قاقازانی دار را تسلیت گفت:

متن پیام استاندار بدین شرح است:
انّالله و انّا الیه الرّاجعون
اطلاع یافتم صبح امروز همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع)، حاجیه خانم بهجت مغاره‌ای مادر گرانقدر شهیدان والامقام علی و محمدرضا قاقازانی و جانباز سرافراز احمد قاقازانی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از میهن مقدسمان و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی صبر و ایثار و ایمان و مقاومت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره قهرمان عاشورا، حضرت زینب کبری (س) فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدان قاقازانی و مردم شهید پرور استان قزوین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.
انتهای پیام/.

استاندار و امام جمعه قزوین درگذشت مادر شهیدان قاقازانی را تسلیت گفتند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار