مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: همزمان با اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهر مرزی مهران برای جا به جایی زائران اربعین حسینی، فعالیت ۲۵ دستگاه مینی بوس جدید در ناوگان این سازمان از امروز در قزوین آغاز شد.

سید محمد مهدی تقوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: همزمان با اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهر مرزی مهران برای جا به جایی زائران اربعین حسینی، فعالیت ۲۵ دستگاه مینی بوس جدید در ناوگان این سازمان از امروز در قزوین آغاز شد.

تقوی اضافه کرد: با توجه به اعزام اتوبوس‌های درون شهری به مرز مهران و کاهش ۳۰ درصدی خدمات حمل و نقلی به شهروندان قزوینی، فعالیت این تعداد دستگاه مینی بوس جدید خریداری شده با هدف رضایت شهروندان و جبران خدمات حمل و نقلی در شهر قزوین آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین همواره جلب روز افزون سطح رضایت شهروندان از ارائه خدمات به آنان را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است، بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدام به اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ماشین آلات و خودرو‌های امدادی و پشتیبانی جهت ارایه خدمت به زائران اربعین حسینی کرده است.

تقوی ادامه داد: با توجه به بازگشایی مرز‌های کشور از امروز برای ورود زائران اربعین حسینی همزمان با آغاز ماه صفر، حدود ۱۵ هزار مسافر روز گذشته از مرز مهران خارج و به سمت عراق سفر کردند، این آمار بیانگر استقبال زائران از اربعین امسال است.

به گفته این مسئول، اتوبوس‌های درون شهری قزوین در نقاط اصلی و پرتردد شهر مهران، پارکینگ اربعین و پایانه برکت مستقر شده و در جابجایی زائران در درون شهر و مرز مهران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: ۶ مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق از ۱۶ مردادماه /روز گذشته/ پذیرای زائران حرم حسینی خواهد بود و این گذرگاه‌ها در پنج استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار