استاندار قزوین گفت: اربعین حسینی باید به صورت مردمی برگزار شود و البته نباید اجازه دهیم که مردم در موضوعاتی، چون حمل و نقل دچار زحمت مضاعف شوند.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد اربعین استان قزوین گفت: نوع مدیریت در فضای خدمات دهی به زائران اربعین با استفاده از تجربه سال‌های گذشته دستگاه‌های مرتبط، دارای کیفیت ویژه‌ای است و همه کمیته‌ها با آمادگی کامل در میدان حضور دارند.

وی افزود: مردمی بودن اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه این همایش بزرگ توسط دولت و حاکمیت برگزار نمی‌شود، اما حاکمیت در قبال آن وظیفه تسهیل‌گری و صیانت از منافع جمعی را بر عهده دارد.

اعلایی یادآور شد: دولت موضوعاتی مانند حمل و نقل، امنیت، بهداشت و سایر موضوعات این‌چنینی را دنبال می‌کند ولی بار اصلی این حرکت بر دوش مردم است و باید همه کمک کنند تا این حرکت هر سال مردمی‌تر شود و ستاد‌ها و موکب‌های مردمی نیز حمایت‌های بیشتری دریافت کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه حرکت اربعین باید سال به سال تقویت شود، اضافه کرد: دولت و کمیته‌های تخصصی باید مراقب باشند که از حجم زیاد زائران در حوزه‌های مختلف سوء استفاده نشود که برخی بخواهند خدمات را گران‌تر ارائه کنند و مثلا نباید بلیت اتوبوس به یکباره چند برابر شود که مردم دچار زحمت شوند.

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار