با اجرای احکام صادره از سوی دستگاه قضایی پنج هکتار از اراضی ملی شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

بازپس گیری زمین‌های ملی از سودجویان در فیروزآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با عوامل قضایی و انتظامی شهرستان و تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی تخریب وتصرف صورت گرفته در بخشی از اراضی منطقه دهرود شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و از دست متخلفان خارج شد.

او با اشاره به غرس نهال درختان میوه بصورت غیر قانونی توسط متخلفان در این اراضی، افزود: در این راستا به دستور مقامات قضایی شهرستان حکم قطعی دو فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی درمنطقه دهرود اجرا و درختان کاشته شده در این اراضی بطور کامل قلع و قمع شد.

بهبودی با قدردانی از تلاش و حمایت‌های بی دریغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و نیز همکاری‌های خوب قضات شعب اجرای احکام کیفری شهرستان و فرمانده انتظامی وعوامل این مجموعه درحفاظت از اراضی ملی، اظهار داشت: روند رسیدگی به پرونده‌های ساخت و ساز و غرس نهال غیر قانونی در بخش دیگری از اراضی ملی شهرستان تکمیل و طی روز‌های آتی حکم قطعی تمامی این پرونده‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد ضمن هشدار جدی نسبت به هرگونه تخریب و تعرض به اراضی ملی از سوی متخلفان، گفت: هرگونه دست اندازی به این اراضی جرم بوده و مرتکبان علاوه بر پرداخت جریمه به حبس از شش ماه تا ۱۰ سال محکوم خواهند شد.

او در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع مطلع کنند.
انتهای پیام/م

رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی فیروزآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.