رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ممسنی از دستگیری قاتل درختان جنگلی دشمن زیاری و آبگشنه خبر داد.

قاتلان درختان جنگلی ممسنی به دام افتادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی گفت: در این عملیات ۶۰۰ کیلو گرم هیزم غیر مجاز نیز توسط دو دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شد.

او در تشریح این عملیات افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ممسنی حین انجام ماموریت و گشت زنی در منطقه جنگلی دشمن زیاری و آبگشنه موفق به شناسایی متخلفان و ضبط دو دستگاه اره موتوری از آنان شدند.

مسعودی جم با اشاره به کشیک شبانه روزی و نامحسوس ماموران منابع طبیعی افزود: پس از گذشت ۶ ساعت عملیات نفس گیر و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و نیز همکاری نیروی انتظامی در نهایت متخلفان حین جمع آوری و جابجاکردن هیزم غیر مجاز درختان جنگلی در این منطقه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با اشاره به جمع آوری ادوات و ابزار آلات جرم از این منطقه افزود: خودرو‌های توقیفی به پارکینک نیروی انتظامی انتقال تا سیر قانونی این پرونده تکمیل و انجام شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی بویژه قطع و تخریب درختان جنگلی سریعا مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.
انتهای پیام/م

دستگیری قاتلان جنگل های ممسنی 

برچسب ها: منابع طبیعی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار