جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حضور بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در جبهه‌های جنگ نشان دهنده روح شهادت طلبی در نوجوانان است و امروز نیز انتظار می‌رود شما دانش آموزان در بحث گام دوم انقلاب با الگو گرفتن از دانش آموزان شهید نقش آفرینی کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان کرمان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد گفت: دانش آموزان در پیروزی انقلاب و همچنین در جبهه و تمام عرصه‌ها افتخار آفرین و بسیار تاثیر گذار بودند.

او با اشاره به رشادت‌های دانش آموزان، در انقلاب و دفاع مقدس افزود: شهید حسین فهمیده الگویی برای تمامی دانش آموزان شد وبه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت داد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد:حضور بیش از ۳۶ هزار دانش آموز در جبهه‌های جنگ نشان دهنده روح شهادت طلبی در نوجوانان است و امروز نیز انتظار می‌رود شما دانش آموزان در بحث گام دوم انقلاب با الگو گرفتن از دانش آموزان شهید نقش آفرینی کنید.

بهرام امیری پاک مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: ما در عرصه‌های مختلفی جنگیدیم امروزه آنچه که پاسخ محکم به آمریکایی هاست فناوری مااست.

او افزود: به شما توصیه می‌کنم که با محوریت اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام و تاسی از خون شهدا این مسیر را ادامه دهید و دانشمندان آینده این کشور باشید.

اسکندری مدیر کل آموزش و پرورش استان  کرمان هم گفت: شما دانش آموزان در مدارسی درس می‌خوانید که زمانی شهدای این شهر در این مدارس درس می‌خواندند و جای پای شهدا می‌گذارید شهدا به کشور عزت، آبرو و امنیت و آرامش دادند.

او با اشاره به اینکه شهدا با تاسی از امام حسین علیه السلام گام برداشتند تصریح کرد: شما دانش آموزان باید با علم و ادب و اخلاق که سخن رهبری نیز این است گام بردارید و مشت محکمی به دهان دشمن بزنید.

اسکندری گفت: وظیفه ما هم در این راستا، که فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی را در مدارس ترویج دهیم و همگی تلاش کنیم که به درستی حق شهدا را ادا کنیم.

در این مراسم از مادر شهیدان سید مجتبی و سید مصطفی میرکمالی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

تجلیل از مادران شهدا در یادواره شهدای دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار