نخستین همایش سالانه مؤسسه فرهنگی ورزشی شهدای کنگ و ندیک (شقایق) شهربابک با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، عوامل و ورزشکاران این باشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، داوود عبدلی رئیس هیئت مدیره باشگاه شقایق شهربابک در نخستین همایش سالانه این باشگاه گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شقایق در دو بخش فوتبال آقایان و بانوان فعالیت می‌کند.

او افزود: به اعتراف مسئولان فوتبال استان شقایق یکی از بهترین باشگاه‌های استان است که در همه رده‌های سنی تیم داری می‌کند.

عبدلی، تقدیر و تشکر از زحمات عوامل باشگاه شهدای کنگ و ندیک (شقایق) و خانواده‌های بازیکنان آن را از اهداف برگزاری این همایش خواند و بیان داشت: تدوین برنامه‌های آینده و معرفی و شناساندن مسیر باشگاه از دیگر اهداف این همایش بود.

او با بیان اینکه در کنار ورزش رشد ورزشکاران در زمینه‌های اخلاق، تهذیب نفس و تحصیل جز خط مشی‌های باشگاه شقایق است، تصریح کرد: باشگاه شقایق در بخش بانوان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و در بخش آقایان در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و ورزشی فعالیت می‌کند.

عبدلی از فعالیت آکادمی و مدرسه فوتبال و فوتسال شقایق در تمام رده‌های سنی یاد کرد و اظهار داشت: شقایق در بخش تیم‌های امید و بزرگسالان بانوان تیم داری می کند که تیم امید بانوان شقایق به مقام دومی استان دست یافت.

او ابراز امیدواری کرد: با حمایت مادی و معنوی مسئولان و خانواده‌های ورزشکاران باشگاه شقایق بستری مناسب برای فرزندان این شهرستان فراهم می‌کند تا بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران و درخشش شقایق شهربابک باشیم.

 

حجت الاسلام ایزدی نماینده دفتر امام جمعه شهرستان شهربابک نیز در این مراسم گفت: زمانی که یک مؤسسه و باشگاه ورزشی خود را منتسب به شهدا بداند بزرگترین و بهترین جام و مدال را از آن خود کرده است.

او از اخلاق پهلوانانه، قدرت روحی و جوانمردی شهید ابراهیم هادی یاد کرد و افزود: ورزش باید قوت روح آدمی شود.

 

ابوالفضل نیکونام رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک نیز بیان داشت: امروزه فوتبال فراتر از ورزش رفته و پدیده‌ای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

او هدف از تأسیس فدراسیون جهانی فوتبال را ایجاد صلح در مجامع دنیا دانست و تصریح کرد: این هدف حتی در بین کشور‌های آفریقایی و آلمان که به واسطه سیاست‌های هیتلر منفور بوده تا حدودی نمود پیدا کرده است.

نیکونام ضمن تبریک روز مربی، یاد و خاطره حمید اسدی مربی فقید شهربابک را گرامیداشت.

او افزود: در سنگر ورزش برای پیشرفت شهرمان کوشیدن و در راه خدمت به ورزشکاران کمر همت به میان بستن، عبادت و افتخاری بسی بزرگ است که هرکس را توفیق دست یافتن به آن حاصل نمی شود و این ارزنده‌ترین پاداش است.

در این مراسم از پیراهن تیم شقایق نیز رونمایی شد.

تیم بزرگسالان شقایق شهربابک تا پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان کرمان، یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت با شش امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام /ب

نخستین همایش سالانه مؤسسه فرهنگی ورزشی شهدای کنگ و ندیک شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار