جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور در بجنورد گفت: پارسال ۳۳ میلیون حمله سایبری به کشور، دفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار محمدرضا فرجی‌پور جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور آموزش نیروی انسانی در حوزه سایبری و پدافند را از دغدغه‌های مهم این حوزه دانست و افزود: متاسفانه آن قدر که به فکر بهره برداری از فرصت‌های فضای سایبری هستیم به تهدیدات آن توجهی نداریم.

وی یکی از نگرانی‌ها را جذب متخصصان امنیتی کشور توسط بیگانگان عنوان کرد و گفت: تربیت و به کار گماردن ده هزار متخصص حوزه امنیتی، از تدابیر اندیشیده شده ماست.

جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری، سناریوی اصلی رزمایش پدافند غیرعامل پارسال را قطع اینترنت عنوان کرد و گفت: امسال سناریوی اصلی ما، هک، نفوذ، اختلال و تخریب است.
کریمی معاون فنی قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری هم گفت: در کنار ارتقای زیرساخت ها، باید برای آموزش نیروی انسانی هم هزینه کنیم.

جانشین قرارگاه پدافند غیرعامل سایبری کشور با بیان اینکه امروز کشورمان در موضع جنگ سایبری است گفت: در حوزه سایبری باید به طور کامل آماده باشیم.
سردار محمدرضا فرجی‌پور با اشاره به اینکه تهدید‌های نظامی کشور به طور قابل ملاحظه‌ای برطرف شده و جنگ کنونی، ساخته و پرداخته فناوری‌های نوین است افزود: فرهنگ‌سازی، آموزش و آماده‌سازی مردم و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ استقامت و پایداری کشور از وظایف سازمان پدافند غیر عامل است . 

انتهای پیام / ط 

دفع ۳۳ میلیون حمله سایبری به کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.