سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز یکی از اصلی‌ترین وظایف این اداره را نظارت بر فعالیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی عنوان کرد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری شورای نظارت بر عملکرد مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ارتقاء کیفیت آموزشی مهم‌ترین خواسته اولیا از همه مدارس به ویژه مدارس و مراکز غیردولتی است.

او افزود: نظارت بر فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و وظایف آموزش و پرورش است که با هدف نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات و در راستای تقویت و حمایت از مدارس فعال و قانون مدار انجام می‌شود.

نیسی گمراوی بر اجرای دقیق قوانین و مقررات در مدارس و مراکز غیردولتی تاکید و تصریح کرد: همه ما موظف به اجرای دقیق قوانین و مقررات هستیم و قطعا با اجرای مطلوب قوانین شاهد ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی این مدارس خواهیم بود.

این مقام مسئول تسهیل صدور مجوز تاسیس مدارس غیردولتی را ضروری دانست و اظهار داشت: تمامی مراحل صدور مجوز تاسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی الزاما باید از طریق سامانه مربوطه صدور پذیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در ادامه بر تشکیل تیم‌های بازدید از مدارس غیر دولتی تاکید و بیان کرد: به منظور تسهیل امر نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی ضروری است از تمامی ظرفیت‌های موجود و توانمندی کلیه همکاران و کارشناسان جهت بازدید‌ها از مدارس و مراکز غیردولتی استفاده کرد.

صادق نیسی گمراوی اذعان داشت: کیفیت آموزشی مهم‌ترین خواسته اولیا از همه مدارس بویژه مدارس غیردولتی است که در این زمینه ضروری است مدیران محترم این مدارس با استفاده از آخرین یافته‌های حوزه علوم تربیتی نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اهتمام لازم را معمول دارند.

انتهای پیام/گ

لزوم نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار