سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: فعالیت مدارس غیردولتی این ناحیه تحت نظارت جدی قرار دارند.

صادق نیسی گمراوی، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان اینکه نظارت بر مدارس غیردولتی یکی از اولویت‌های اصلی کارشناسی مشارکت‌های مردمی است،گفت: به ۷ واحد آموزشگاه غیردولتی متخلف، طی بازدید‌های دوره‌ای تذکرات لازم داده شد.

او به ثبت میزان شهریه تمامی مدارس به صورت دقیق در پرتال سازمان مدارس غیردولتی اشاره کرد و بیان داشت: والدین با آگاهی کافی دانش آموزان را ثبت نام کرده و از میزان شهریه تمامی مدارس اطلاع دارند.

نیسی گمراوی افزود: در همه مدارس غیر دولتی نصب پوستر‌های حاوی شهریه و سایر خدمات در مدرسه الزامی است و تا میزان شهریه در معرض دید خانواده‌ها باشد و ناظرین آموزش و پرورش مستقر در استان‌ها وجود این پوستر‌ها در مدارس را پیگیری مستمر کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۴۹ آموزشگاه غیردولتی در مقاطع مختلف تحصیلی در ناحیه یک اهواز فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: به منظور نظارت بر روند ثبت نام در قالب پروژه مهر تا کنون ۶۰ درصد مدارس غیردولتی مورد بازدید‌های دوره‌ای قرار گرفته اند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه بررسی شکایت‌های مردمی نیز مورد توجه قرار دارد اذعان داشت: طی بازدید‌ها و بررسی شکایات و گزارش‌های واصل شده در تابستان جاری ۷ آموزشگاه به دلیل تخلفات صورت گرفته اعم از شهریه و ... تذکر کتبی دریافت کردند.

صادق نیسی گمراوی با تاکید بر اینکه کارشناسی مشارکت‌های مردمی و کارشناسی ارزیابی عملکرد آماده دریافت شکایات اولیاء و خانواده‌های گرامی هستند بیان کرد: دو سامانه ثبت شکایات مردمی با آدرس mosharekatha.ir و تلفن رسیدگی به شکایات ۴۳۱۷، ۰۲۱ با هدف ثبت و رسیدگی به شکایات مدرمی در خصوص مدارس غیر دولتی به صورت وزارتی در دسترس هستند.

انتهای پیام/گ

اعلام شهریه مدارس غیردولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار