اولین جلسه پروژه مهر ۹۸ کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرضیه محبوبیان فرد کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان گفت: پروژه مهر از مهمترین فعالیت‌های حوزه روابط عمومی در تابستان بوده که با همکاری کارشناسان حوزه فرهنگی و مشارکتی اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از ۵ کارگروه پروژه مهر در حوزه ستادی هر منطقه، کار گروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی می‌باشد و شرح وظایف مشخص و معینی برای آن تعریف شده است.

محبوبیان فرد بیان داشت: پوشش خبری مناسب کلیه فعالیت‌های پروژه مهر نظیر ثبت نام مدارس، طرح سنجش دانش آموزان، تهیه بنر و تراکت جهت اطلاع شهروندان، هماهنگی و برنامه ریزی با ائمه جماعت برای سخنرانی قبل از نماز، حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا در روز بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه و استفاده از تیم‌های ورزشی و گروه‌های سرود برای برنامه آغازین مهرماه متناسب با فضای حسینی و بازدید از مدارس در ایام پروژه مهر مدارس از اهداف مهم کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۹۸ است.

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: اعضاء کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی وظایف خود را بر اساس شیوه نامه پروژه مهر ۹۷ به طور مطلوب انجام داده و در هر مرحله گزارشی از کلیه فعالیت‌ها به کارگروه ارائه دهند.

گفتنی است: در اولین جلسه کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پس از بیان برنامه‌های ۳ ماهه پروژه مهر، ابلاغ اعضا به آنان ارائه و برنامه ریزی زمانی مشخصی جهت اقدامات و فعالیت‌های لازم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.