مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های مدارس غیردولتی ناحیه ۲ اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: مدارس و مراکز غیر دولتی بخش اجتناب‌ناپذیری از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است و فلسفه و هدف برگزاری این نمایشگاه این است که دستاورد‌ها و موفقیت‌هایی که در حوزه مدارس غیردولتی وجود داشته است در معرض دید همگان قرار دهیم.

وی افزود: دستاورد‌ها و موفقیت‌ها در حوزه مدارس غیردولتی روش‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی است که در این مدارس با نظر مردم اجرا می‌شود و همچنین موفقیت‌هایی که گاهی خیلی به نام مدارس غیردولتی تمام نشده و مردم در جریان نیستند، این بخش هم به صورت پررنگ‌تر در نمایشگاه ارائه می‌شود.

حسین پور بیان داشت: تقویت رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی در مجموعه مدارس غیر دولتی، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم بخش غیردولتی از جمله اهداف دیگر این نمایشگاه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: دستاورد‌های مدارس غیردولتی، فراتر از کسب موفقیت‌های علمی و آموزشی است. این مدارس توانسته‌اند در زمینه روش‌های نوین مدرسه‌داری و ارائه استاندارد‌های بهتر آموزشی و تربیتی، بدرخشند.

وی ادامه داد: در اولین دوره مسابقات قهرمانی سبکی کاراته استان خوزستان سبک گوجوکای کن بوکان دانش آموز الیکا جمشیدی مقام قهرمانی را کسب نمود.

حسین پور عنوان کرد: این دانش آموز در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان در رشته گوجوکای به میزبانی استان تهران مقام سوم کومیته نونهالان را کسب کرده است.

انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه دستاورد های دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.