با حضور رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش خوزستان کارگاه آموزشی مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با حضور اسفندیار بلدی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و سعید ویسی مسئول مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خوزستان کارگاه آموزشی مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی در بهبهان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی تخصصی مدیران ۶۰ مرکز پیش دبستانی مستقل و ۱۷ مدرسه غیردولتی، در سالن تالار معلم شهرستان حضور یافتند.

عبدی پور بیان داشت: اهداف برگزاری کارگاه آموزشی مدیران مدارس غیر دولتی، توانمندسازی و بهره مندی از نقطه نظرات مدیران در جهت همکاری و ایجاد شرایط مطلوب در راستای ارتقاء دانش حرفه‌ای آنان و بهبود کیفی این مدارس در راستای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را می‌توان نام برد.

گفتنی است؛ در این کارگاه آموزشی تخصصی نحوه ورود به سامانه مشارکت‌ها و ثبت اطلاعات دانش آموزان، کارکنان و هزینه‌های مدارس، به کارگیری نیروی آزاد در مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی، شهریه مدارس بر اساس بخشنامه‌های وزارتی بحث و گفتگو شد.

کارگاه آموزشی مدیران مدارس هیات امنایی در بهبهان برپا شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: کارگاه آموزشی مدیران مدارس هیات امنایی باحضور  مدیران ۸ مدرسه هیات امنایی و ۱ مدرسه طرح امین در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش بهبهان حضور یافتند که اهداف آن به روز رسانی اطلاعات، توانمندسازی و بهره مندی از نقطه نظرات مدیران در جهت همکاری و ایجاد شرایط مطلوب در راستای افزایش سطح دانش تخصصی شغلی آنان و کیفیت بخشی در راستای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

گفتنی است؛ در این کارگاه آموزشی تخصصی نحوه ورود به سامانه مشارکت‌ها و ثبت اطلاعات دانش آموزان، کارکنان و هزینه‌های مدارس، به کارگیری نیروی آزاد، کلاس‌های فوق برنامه، تجهیزات و امکانات عمرانی و شهریه مدارس هیات امنایی بر اساس بخشنامه‌های وزارتی بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.