مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی اقدام پژوهی ویژه رابطین پژوهشی مدارس این ناحیه خبر داد.

سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پژوهش و نوآوری در جامعه‌ای توسعه پیدا می‌کند که نظام آموزشی و فرهنگی، زمینه و بستر مناسبی برای آن تدارک دیده باشد.

وی افزود: مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن نظام پژوهشی را نیروی انسانی محقق که از توانایی ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های لازم پژوهشی برخوردار باشند تشکیل می‌دهند.

حسین پور عنوان کرد: آموزش و پرورش به عنوان اولین پایگاه رسمی فرهنگ سازی وظیفه‌ای خطیر و بزرگ در تربیت نسلی جستجوگر، اندیشمند، دانا و توانا بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز ضمن اشاره به اهداف و برنامه‌های عملیاتی حوزه پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی، اقدام پژوهی را از جمله اهداف مهم آموزش و پرورش این ناحیه  در سال تحصیلی جاری برشمرد.

وی گفت: نگاه دقیق و عمیق به محیط کلاس و مدرسه و بطور اهم پرسشگری را دروازه طلایی ورود به حوزه اقدام پژوهی است و مدیران، معلمان و عوامل اجرایی هر مدرسه، شایسته‌ترین افراد برای شناسایی و رفع مشکلات و آسیب‌های مدارس هستند.

گفتنی است؛ با هدف توانمند سازی و ارتقا سطح دانش همکاران فرهنگی، به همت واحد پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ناحیه ۲ اهواز، کارگاه اقدام پژوهی در آموزشگاه پسرانه رهنما برگزار شد.

انتهای پیام/م

مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن نظام پژوهشی، نیروی انسانی محقق است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.