مسئول کتابخانه عمومی شهید فریدنیا اهواز از برگزاری کارگاه آموزشی روش های نوین فرزند پروری در این کتابخانه خبر داد.

پروین دریکوند، مسئول کتابخانه عمومی شهید فریدنیا اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه آموزشی روش های نوین فرزندپروری در بخش کودک این کتابخانه با حضور موسوی، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این کارگاه آموزشی به مسائلی از جمله؛ ریشه های رفتاری غلط والدین نظیر دستورات بیش از حد، دستورات کمتر از حد، دستورات پیاپی، دستورات نابجا، دستورات مبهم و غیره و همچینین درک کردن احساسات کودکان و روش درست تشویق و تنبیه به طور کاربردی در این کارگاه پرداخته شد و در آخر، کارگاه با پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و روانشناس حاضر در جلسه به پایان رسید.

دریکوند هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی والدین با اصول و تکنیک های نوین برخورد با فرزندان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اثربخشی مطالعه و دانش افزایی در برخورد صحیح با فرزندان، کتاب های مفید و عامه پسند عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کتاب های سطحی و بدون اصول خاصی نیز در این زمینه چاپ شده است، با معرفی کتاب های مفید موجود در این کتابخانه، به ترویج امر مهم کتاب و کتابخوانی نیز پرداخته شد.

مسئول کتابخانه عمومی شهید فریدنیا اهواز افزود: در پایان دوره شرکت کنندگان از کتاب های معرفی شده با موضوع فرزندپروری و تربیت کودک استقبال کردند.

انتهای پیام/گ

کارگاه آموزشی روانشناسی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.