رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد نسخه‌های روزنامه نیویورک تایمز را در کاخ‌سفید داشته باشد و پیشنهاد کرد اشتراک این روزنامه فسخ شود.

ترامپ اشتراک نیویورک تایمز در کاخ سفید را فسخ می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد نسخه‌های روزنامه نیویورک تایمز را در کاخ سفید داشته باشد و پیشنهاد کرد اشتراک این روزنامه فسخ شود.

او شب گذشته حین مصاحبه با «شان هانیتی» خبرنگار فاکس نیوز گفت: دیگر این روزنامه را در کاخ سفید نمی‌خواهیم. ما احتمالا به [اشتراک] آن [روزنامه نیویورک تایمز] خاتمه دهیم.

ترامپ همچنین مدعی شد روزنامه تایمز به خاطر پوشش ضعیف اخبار ریاست جمهوری و ارسال نامه ادعایی به خوانندگان خود درباره انتخابات سال ۲۰۱۶ عذرخواهی کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز اتهامات ترامپ را کذب خواند. ناشر این روزنامه در نامه‌ای به خوانندگان اعلام کرد که این نشریه میزان حمایت از ترامپ در میان رای دهندگان را دستکم گرفته و پیروزی او را غیرمنتظره توصیف کرده بود. این نامه از مشترکان نیویورک تایمز تشکر می‌کرد و عذرخواهی نمی‌کرد.

روزنامه نیویورک تایمز بار‌ها اقدامات مخفیانه دولت ترامپ را فاش کرده است که نمونه اخیر آن افشاگری درباره خروج مخفیانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان بود. 

ترامپ، که به طور مرتب از رسانه‌ها بخاطر پوشش ناعادلانه وقایع کاخ سفید انتقاد می‌کند بار‌ها رسانه‌های آمریکا را «فاسد» توصیف کرده است. او پیشتر، «انرسون کوپر» مجری شبکه سی ان ان را به حمایت از فساد مالی جو بایدن، مون رئیس جمهور پیشین آمریکا و پسرش متهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار