محدودسازی حساب‌کاربری سیاست‌مداران جهان در توئیتر

توئیتر در اقدام جنجالی قصد دارد حساب کاربری بسیاری از سیاست‌مداران جهان را محدودسازی کند.

محدودسازی حساب‌کاربری رهبران جهان در توئیتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی توئیتر ساعاتی پیش با انتشار توئیتی در حساب رسمی خود از تصمیم مدیران این نرم‌افزار برای محدودسازی حساب کاربری رهبران جهان خبرداد. در این اطلاعیه به نام شخص و کشور خاصی اشاره نشده است. به نظر می‌رسد فعالیت‌های گسترده برخی از رهبران جهان در توئیتر و ایجاد جنجال‌های فراوان سبب شده است مدیران این شرکت چنین تصمیمی را اتخاذ کنند.


بیشتر بخوانید: توئیتر حساب‌کاربری یکی از حامیان ترامپ را مسدود کرد


یکی از مدیران ارشد توئیتر گفت: "رهبران جهان با انتشار نظرات خود در این شبکه اجتماعی امنیت روانی کاربران در فضای مجازی و حتی افرادی را که در شبکه‌های مجازی عضویت ندارند به خطر می‌اندازند. سیاست توئیتر با رفتارهای این افراد هماهنگی ندارد. تهدید چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم، ترویج خشونت و تحریک گروهای خشن و تروریستی در جهان باید در توئیتر متوقف شود."

محدودسازی حساب‌کاربری رهبران جهان در توئیتر

افزایش نظارت توئیتر بر حساب کاربری رهبران جهان

بر اساس این تصمیم جدید توئیتر از این پس به صورت دقیق‌تری محتوای توئیت‌های رهبران جهان را بررسی کرده و در صورت عدم هماهنگی آن با قوانین این شبکه اجتماعی توئیت‌های آن‌ها را حذف می‌کند. البته هنوز مشخص نیست توئیتر دقیق چگونه رفتاری را در مقابله با رهبران جهان پیش می‌گیرد و آیا محدودسازی شامل همه رهبران کشورهای مختلف شده یا تنها به تعداد کمی محدود می‌شود؟

با توجه به اهمیت و گستردگی شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر بسیاری از رهبران برای انتقال پیام و بیان نظر خود از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. از همین رو توئیت‌های سیاست‌مداران گاه در کشور خود و گاه در جهان تاثیرات زیادی می‌گذارد و موج‌های مثبت و منفی را ایجاد می‌کند. 

محدودسازی حساب‌کاربری رهبران جهان در توئیتر

یکی از افرادی که همواره با توئیت‌های خود جنجال به پا کرده و گاها امنیت عمومی مردم یک کشور را به خطر می‌اندازد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا است. کاربران زیادی از توئیتر از این تصمیم استقبال کردند و آن را به شرط اجرای عادلانه سیاستی بسیار مطلوب دانستند. 

انتهای پیام/

توئیتر حسای کاربری رهبران جهان را محدود می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار