توئیتر حساب‌کاربری یکی از حامیان ترامپ را مسدود کرد

توئیتر حساب کاربری کریپ دونتام از حامیان رئیس جمهور آمریکا را به علت رعایت نکردن قوانین این شبکه اجتماعی مسدود کرد.

توئیتر حساب‌کاربری یکی از حامیان ترامپ را مسدود کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توئیتر حساب کاربری کریپ دونتام یکی از پرکارترین حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از انتشار ویدئویی که در آن ترامپ در نقش یک قاتل حاضر شده و همه رسانه‌های مخالف خود را می‌کشد، به حالت تعلیق درآمد و مسدودسازی شد. توئیتر پیشتر نیز بارها سابقه مسدودسازی حساب‌های کاربری حامیان و مخالفان ترامپ را داشته است.


بیشتر بخوانید: ترامپ منتقدانش را کشت! + فیلم


ویدئویی که در آن دونالد ترامپ در محلی همانند کلیسا به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مخالف خود حمله می‌کند، اولین بار در شهر فلوریدا آمریکا منتشر شد و  پس از آن به سرعت در فضای مجازی پخش شد و در مدت بسیار کوتاهی میلیون‌ها نفر از آن بازدید کردند. رسانه‌های حامی دولت آمریکا به سرعت به مقابله با این ویدئو برخواستند و آن را از بسیاری از سایت‌های حذف کردند. 

توئیتر حساب‌کاربری یکی از حامیان ترامپ را مسدود کرد

انتشار ویدئوی جنجالی ترامپ، کار دست کاربر معرف توئیتر داد

توئیتر نیز به دلیل آنچه ترویج خشونت در این شبکه اجتماعی و تحریک رسانه‌های خبری به مقابله با رئیس جمهور آمریکا دانسته است، حساب کاربری کریپ دونتام انتشار دهنده این ویدئو را به حالت تعلیق درآورده است. در کمکال شگفتی این فرد از جمله حامیان سرسخت رئیس جمهور آمریکا بوده است و کاربران هرگز فکر نمی‌کردند او از جمله انتشار دهندگان این ویدئو باشد. 

البته تعدادی از مدیران توئیتر علت دیگری برای مسدود سازی حساب کریپ دونتام بیان کردند و دلیل آن را رعایت نکردن قانون کپ‌رایت در این شبکه اجتماعی دانستند. کریپ  ویدئوی جنجالی دونالد ترامپ را بدون کسب اجازه از سازنده اصلی آن منتشر کرده است. هرچند مسدودسازی حساب کاربری کریپ دونتام پس از مدت کوتاهی برطرف شد ولی اقدام توئیتر می‌تواند به منزله هشداری جدی به او تلقی شود. 

توئیتر حساب‌کاربری یکی از حامیان ترامپ را مسدود کرد

رئیس جمهور آمریکا تلاش می‌کند تا به توئیت‌ها و ویدئوهای منتشر شده از کریپ دونتام توجهی نشان ندهد ولی این فرد از دنبال‌کنندگان بسیار زیادی در توئیتر برخوردار است و پیام‌های او می‌تواند تا حدودی بر روی نظر طرفدارن خود نسبت به رئیس جمهور آمریکا تاثیر بگذارد. 

انتهای پیام/

مسدود شدن حساب‌کاربری یکی از شناخته شده‌ترین حامیان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.