شرکت EA جزئیات جدیدی از بازی جنگ ستارگان خود، Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر کرد.

انتشار جزئیات جدید از بازی Star Wars Jedi: Fallen Orderبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما به تازگی نگاهی به تریلر جدید بازی مورد انتظار شرکت EA یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order انداخته‌ایم که برخی از دشمنان را که قرار است در بازی با آن‌ها بجنگیم، به نمایش گذاشت، اما بزرگترین تهدید برای نقش اصلی این بازی، Cal Kestis در بازی، گروه Inquisitorius، گروه شکارچیان جدای حساس به Force خواهند بود که به دنبال شخصیت اصلی هستند تا او را شکار کنند.


بیشتر بخوانید: با تاثیرگذارترین بازی‌های رایانه‌ای از نظر گرافیک اجرایی، آشنا شوید


با توجه به توئیتر، شرکت EA اخیرا جزئیات جدیدی را درباره دو عضو Inquisitors که قرار است در Fallen Order با آن‌ها بجنگیم؛ ارائه کرده است. در صدر این دو نفر تازه معرفی شده، «خواهر دوم» (The Second Sister) قرار دارد که در میان اصلی‌ترین نقش‌های منفی این بازی، شخصیتی ظالم و جاه‌طلب و یکی از خونخوارترین اعضای امپراطوری Inquisition است که همه دشمنان امپراطوری را شکار می‌کند. همانطور که شما هم انتظار دارید، خواهر دوم در مبارزه با شمشیر نوری بسیار بامهارت است، اما بالاترین سلاح او، تواناییش در پیش‌بینی رفتار‌های صید خود است.

پس از شخصیت معرفی شده، «خواهر نهم» (Ninth Sister)، شخصیت تحمیلگرا و خطرناک این بازی وجود دارد که نه تنها در استفاده از Force مهارت بالایی دارد، بلکه می‌تواند ذهن افراد دیگر را بخواند. خواهر نهم نسبت به سایر اعضای گروه خود کندتر است، اما در این کندی را در جنگ با دشمنانش، با قدرت بی‌رحمانه، اندازه و تمرینات جدای خود جبران می‌کند.

انتشار جزئیات جدید از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برای کنسول‌های خانگی PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی در بازار جهان عرضه شود.

انتهای پیام/

جزئیات جدید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار