تیم اترک خراسان شمالی طی پنجمین رقابت خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دنبال کسب نخستین پیروزی برابر شهرداری همدان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  تیم اترک خراسان شمالی در پنجمین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های دسته دوم لیگ فوتبال کشور به مصاف میهمان خود، شهرداری همدان می‌رود.

تیم اترک بجنورد که در پی ۴ بازی گذشته توانسته تنها ۱ امتیاز را کسب کند، با هدایت فیروز کریمی تلاش می‌کند تا نخستین برد خود را در برابر دیدگان هواداران بجنوردی در ورزشگاه ۱۹ مهر کسب کند.

اما شهرداری همدان در سوی دیگر توانسته تا با ۷ امتیاز از چهار مسابقه خود رده پنجم جدول ۱۴ تیمی گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گیرد.

فیروز کریمی که این روز‌ها هدایت تیم اترک خراسان شمالی را بر عهده دارد به هواداران این تیم قول داده تا پایان نیم فصل نخست جزو سه تیم برتر جدول باشد و در انتها نیز این تیم را به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود دهد.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی از بازیکنانی همچون یوسف سیدی و اسماعیل فرهادی که ازجمله بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شوند، بهره می‌برد.

رقابت این دوتیم از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برگزار می‌شود.

تا آغاز هفته پنجم این رقابت‌ها تیم‌های استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد و آوالان کامیاران در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

انتهای پیام/ه

صف آرایی اترک بجنورد و شهرداری همدان/ اترک به دنبال نخستین پیروزی

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.