رئیس شورای شهر شهربابک از انتخاب شهردار جدید شهربابک خبرداد و گفت: بعد از درخواست بازنشستگی آذردخت مرشدی شهردار شهربابک، محسن کرمی نیا به این سمت منصوب خواهد شد.

محمد محمودی رئیس شورای شهر شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: برای انتصاب شهردار جدید شهربابک و پس از بررسی گزینه‌هایی که وجود داشت به پنج مورد و سپس به دو گزینه رسیدیم.

محمد محمودی با بیان اینکه با بررسی سوابق کاری، علمی و برنامه‌های شهرداری، محسن کرمی نیا که بیشترین نزدیکی به این معیار‌ها را داشت به عنوان شهردار شهربابک انتخاب شد، افزود: کرمی نیا تجربه کار در یک شهرستان بزرگ و مرکز استان را دارد و طبق تحقیقات اعضای شورا نیرویی توانمند، خلاق و دارای ایده است.

او به رضایت نداشتن کلی مردم از شهرداری شهربابک اشاره کرد و اظهار داشت: در اکثر حوزه‌ها از جمله در ساختار اداری، ساماندهی نیرو‌های شهرداری و در بخش عمرانی شهرداری مشکلاتی وجود دارد.

محمودی از رضایت اعضای شورا از عملکرد محمد علی نیک طبع سرپرست شهرداری شهربابک یاد کرد و گفت: نظر بر این بود که ایده‌ی جدیدی به شهرداری شهربابک تزریق شود تا متفاوت‌تر از گذشته عمل کند و با نظر موافق همه اعضای شورا محسن کرمی نیا عهده دار این مسئولیت شد.

او با اشاره به اینکه شهر الکترونیک و شهر هوشمند در دستور کار شهرداری شهربابک و اعضای شورا قرار دارد، تصریح کرد: در این راستا باید فردی به عنوان شهردار انتخاب می شد که با این سیستم آشنایی دارد.

رئیس شورای شهربابک ضمن تشکر از شهردار سابق و سرپرست شهرداری شهربابک و تقدیر از زحمات کارکنان شهرداری که با مرشدی و نیک طبع همراه بودند، تأکید کرد: شورای اسلامی شهربابک و مردم شهرستان از خانم مرشدی رضایت کامل داشتند و او طی دو سال فعالیت در سمت شهردار منشا خدمات ارزنده‌ای بودند، اما بنا به دلایل شخصی کنار رفتند.

او ابراز امیدواری کرد: با آمدن کرمی نیا که جوان، تحصیل کرده و باتجربه است بتوانیم به اهدافی که برای شهرداری تعیین شده برسیم.

محمودی در خصوص آشنایی کرمی نیا از شهربابک بیان داشت: وی مطالعات خوبی راجع به شهربابک داشته و تقریبا به مشکلات اساسی شهر ما اشراف دارد.

او به بخشی از رزومه کاری کرمی نیا اشاره کرد و افزود: او در زمینه اقتصادی خوب کار کرده و در بخش عمرانی با قرارگاه خاتم الانبیا فعالیت داشته و همچنین در بحث سیما و منظر شهری تجربیات خیلی خوبی دارد و در حوزه هوشمندسازی شهر یزد هم از نیرو‌های فعال بوده است.

محمودی نقش و مشارکت دهی مردم در حل مسائل شهری و شهرداری را یکی از برنامه‌های شهردار جدید شهربابک عنوان کرد و اظهار داشت: کرمی نیا بر این باور است که اگر مردم در کنار شهرداری قرار بگیرند بسیاری از مشکلات این حوزه کاسته خواهد شد.

او با بیان اینکه کرمی نیا توجه خاصی به زیباسازی منظر شهری دارد، گفت: اعتقاد وی بر این است که ظرف مدت کوتاهی که تا عید نوروز زمان باقی است شهر را مطابق با خواسته‌های مردم آماده کنیم و همشهریان تغییر را در شهر احساس کنند.

رئیس شورای اسلامی شهربابک به قانون مداری کرمی نیا اشاره کرد و اظهار داشت: وی به ارتباط تنگاتنگ با مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار و نماینده فارغ از خطوط سیاسی و همچنین تعامل سازنده با مدیران شهرستان و استان و استفاده از تجربیات آنان تأکید دارد.

او با بیان اینکه کرمی نیا بر نقش پر رنگ مشاوران در امور شهرداری تأکید دارد، بیان داشت: شهردار جدید شهربابک به آموزش نیرو‌های شهرداری باور دارد تا شهرداری از نظر تخصصی قوی‌تر عمل کرده و توان تخصصی آن افزایش پیدا کند.

محمودی به اعتقاد کرمی نیا مبنی بر مجهزتر شدن شهرداری شهربابک و ارتقا فنی آن اشاره کرد و گفت: وی به فضای سبز و مبلمان شهری و اصلاح زیرساخت‌ها معابر شهری توجه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ ی

شهردار جدید شهربابک معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار