امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور برای برخی مناطق رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

رگبار باران همراه با وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت کمی ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور با شدت ضعیفی خواهیم بود و براین اساس در پاره‌ای از مناطق هرمزگان، کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، دریای عمان، تنگه هرمز و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس در ساعات عصر و شب رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر افزایش ابر، افت دما، وزش باد در سواحل و بارندگی در بخش‌های غربی آن پیش بینی می‌شود که در روز سه شنبه از مقدار بارش‌ها کاسته خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت کمی ابری است


روز سه شنبه شاهد فعالیت سامانه جنوبی با شدت ضعیفی در بخش‌هایی از استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان و بوشهر و بخش‌هایی از خلیج فارس و دریای عمان خواهیم بود. در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه مجدد با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در پانزدهم مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار