مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران درباره جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

فرشاد ماجدی، مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفا از هدایت تیم امید بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به دنبال مربی برای تیم امید بود و به همین دلیل من تصمیم گرفتم تا استعفا بدهم تا دست اعضای کمیته فنی برای انتخاب مربی باز باشد.

او افزود: فرهاد مجیدی نیز بنا بر صلاحدیدش و اینکه دخالت‌هایی در تیم امید می‌شد، استعفا داد و برای حمید استیلی و مربیانی که به تیم امید می‌آیند، آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم دوست دارم تیم ملی امید به المپیک برسد و طلسم صعود نکردن به این رقابت‌ها را بشکند.


بیشتر بخوانید: ماجدی استعفا کرد/ استیلی به فدراسیون فوتبال اسم داد


ماجدی ادامه داد: ما به همراه کادرفنی شرایط خوبی را در تیم امید داشتیم و تلاش می‌کردیم تا تیم را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ کنیم. بحث قطع همکاری از سوی کمیته فنی وجود نداشت و ما استعفا دادیم تا دست آن‌ها بازبماند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت: نمی‌دانم چه مربیانی قرار است به تیم ملی امید بیایند، اما امیدوارم تیم را به المپیک برسانند و طلسم شکنی کنند.

در پایان لازم به ذکر است، چندی پیش فرهاد مجیدی و فرشاد ماجدی از تیم ملی امید کناره گیری کردند و حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد.


بیشتر بخوانید: عملکرد فرهاد مجیدی در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار